• 11-09-2017
  • מאת dolevlevi

מסר מדויק

חלוקת פליירים היא דרך אפקטיבית מאוד להגיע לקהל יעד מפולח ואיכותי. פרסום במדיה הוא חשוב, אך הוא לא הכל

מרבית המסרים הפרסומיים והשיווקיים שהאדם הממוצע מקבל עוברים לידו אינם נקלטים בצורה מלאה במוח. נכון, הרבה מאוד מהמסרים עוברים לתת מודע, אך כדי להגיע לאדם בצורה ישירה ללא הפרעות, יש צורך בקצת יותר מפרסומת ברדיו, בשלט או בפוסט בפייסבוק. כדי להגיע בצורה ממוקדת ונקייה אל קהל יעד מפולח, צריך לעבוד עם פליירים.

פליירים הם אותם עלונים שאנחנו רואים בתיבות הדואר שלנו, או כאלו שאנחנו מקבלים כשאנחנו נמצאים במרכז קניות או בסופר. כאשר אדם מקבל פלייר ליד, הוא כמעט בוודאות יקרא אותו ויבין מה נתנו לו. המסר נכנס בצורה מאוד ברורה למוח, וגם אם הוא אינו רלוונטי בצורה מלאה, יכול להיות שהוא יעבור הלאה למישהו שזה כן יכול חשוב עבורו, דרך האדם שנחשף.

יש חברות הפצה רבות שמתמחות בדיוק בנושא חלוקת פליירים ויודעות למקסם אותו בצורה מושלמת. החברות הללו מפלחות שווקים, עושות מחקר ויודעות להגיע לקהל יעד מאוד מפולח ואיכותי כדי לייצר לידים אמיתיים. חלקות פליירים אפקטיבית יכולה להגדיל משמעותית את המכירות, במיוחד כשמדובר בעסק קטן ומקומי, שמחפש לקוחות מהאיזור.

למקסם את החשיפה

ישראל היא מקום עם הרבה אוכלוסיות שלאו דווקא נחשפות לפרסום במיינסטרים. במדינה יש הרבה חרדים ודתיים מצד אחד, אוכלוסייה מבוגרת מצד שני ואוכלוסיה של עולים חדשים מצד שלישי. לכן, יש צורך בהגעה אליהם באופן מיוחד, דבר שיכול להתאפשר רק עם חלוקת פליירים איכותית שעבר פילוח דמוגרפי.

כל בעל עסק, מקטן ועד גדול, צריך לחשוב על דרכים יצירתיות ומעניינות לפרסם את עצמו. העולם הוא מאוד דינמי וטרנדים הם רגעיים וחוזרים. הפליירים היו רלוונטיים מאוד בעבר, וגם היום, כאשר יודעים איך לחלק אותם, אפשר להגיע לקהל יעד מאוד רחב, ולהגדיל בצורה משמעותית את הרווחים.


הוספת מאמר