• 12-01-2018
  • מאת Adva11

עידן של מידע ויזואלי

בכל מקום שבו אנחנו הולכים אנחנו נחשפים לאינסוף של מידע אשר מיועד ללקוחות צרכניים ומבקש להעביר את המידע הזה בצורה שיווקית שתהיה אפקטיבית גם כן. זה לא פשוט להביא את הלקוחות הפוטנציאליים לפעולה, ולכן האספקט של הפעולה השיווקית כל הזמן רק הולך ומשתכלל כאשר אין כל מקום לספק לגבי האפקטיביות של מידע ויזואלי אלא רק חידוד של המידע הזה בצורה שתצליח למשוך את תשומת הלב של העוברים והשבים באופן הכי יעיל שיכול להיות. אם לוקחים בחשבון את כל המתחרים שנמצאים באזור הטבעי של הלקוחות, מבינים כי יצירה של פעולה ויזואלית היא קריטית ויצירה של סרטון תדמית מקצועי יכולה לחולל את השינוי המיוחל הזה.

העדיפות של הכנת סרטון

זה נכון כי כיום הלקוחות נמצאים במרחבי הסייבר ספייס, אבל הם לגמרי מוצפים במידע שיווקי שכל הזמן מעביר אליהם פניות מן הסוגים השונים במטרה להביא אותם אל כל מיני סוגים של פעולות שבסופו של דבר יוצרות את האקט המכירתי המתבקש.

עם הזמן זה נעשה ברור כי לכל משפט שכותבים זה חכם לצרף גם תמונה שיכולה להעביר מידע רב בצורה אפקטיבית יותר מאלף מילים, אז העבודה על מציאת תמונות נעשתה להרבה יותר בולטת בשטחים עולם הווירטואל, ככל שהזמן חלף יותר השתמשו בכל אלה והשינוי הנדרש הגיע בצורה של סרטונים, כאשר הכנה של סרטון תדמית מכל סוג יכולה רק לעודד את הגולשים להביט עוד ולא לעבור הלאה אל המקום הבא שב הם מבקרים.

אם רוצים להיות יעילים יותר במרחבים הווירטואליים, בהחלט צריכים לקחת בחשבון את כל מה שגורם ליותר תנועה אפקטיבית, רק צריכים לשים לב כי גם פה התחרות נעשית גדולה ורק המוחות היצירתיים ביותר יצליחו לעמוד בקצב המהיר הזה. 


הוספת מאמר