• 28-02-2018
  • מאת dolevlevi

מעורר תאבון

 

בעלי מסעדות רבות מעידים כי לאחרונה התחרות בשוק האוכל רק מתגברות, וכיום ישנן לא מעט מסעדות ובתי קפה שפונים אל אותו קהל יעד במטרה לגרום לו להיכנס ולטעום מהאוכל שלהם.
כיום מעטים מאוד מהלקוחות שניתן להגדיר אותם כלקוחות חוזרים אל אותה מסעדה, ומרבית הציבור הרחב מעדיף תמיד לגוון ולנסות מקומות ומאכלים חדשים.
תחרות זו גורמת לכלל המסעדות לחפש תמיד את הדרך שלהם להציג את החידושים של המסעדה והמנות המוצלחות לכמה שיותר לקוחות, בכל כלי מדיה אפשרי.

אחת מהדרכים של מסעדות למשוך את העין של הלקוחות הפוטנציאליים היא בעזרת צילום אוכל טכניקה זו מציגה את האוכל בצורה מושכת ואטרקטיבית ביותר.
במרבית המקרים צילום אוכל מתבצע על ידי אנשי מקצוע מיומנים בתחום, אנשי מקצוע אלו מכירים את כל הטריקים שכתובים בספר כיצד להציג את האוכל בצורה מושכת והאם יש צורך להשתמש באלמנטים חיצוניים.

תחילה, בעלי מסעדות רבים ניסו לבצע את צילומי האוכל בכוחות עצמם, אך מהר מאוד הם הבינו את ההבדל בין צילום חובבני ולבין צילום אוכל מקצועי המתבצע על ידי צלם שזהו תחום העיסוק שלו במהלך היום יום. צילום מקצועי מבטיח תמונה חלקה ונקייה שבה האוכל מוצג באור הטוב ביותר ולקוחות רבים מעידים כי באמצעות תמונה מושכת של מנה כזו או אחרת הם לעיתים מחליטים להזמין את אותה מנה גם אם תחילה חשבו להזמין מנה אחרת בכלל.


אורך חיים

כיום בישראל, אורך החיים של מסעדה הוא במרבית המקרים לא יותר מחמש שנים. מסעדת אשר מצליחות להחזיק מעמד לתקופה ארוכה יותר הן הופכות במהרה להיות מסעדות בעלות שם שנחשבות ולקוחות רבים מעוניינים לחזור אליה, או שמא מדובר במסעדה המתמחה בסוג מסוים של אוכל שלא ניתן להשיג במרבית המקומות כיום.


הוספת מאמר