• 06-03-2018
  • מאת arbel2013zzz

כיצד תשווקו את המוצר שלכם באופן הטוב ביותר

הדרך ללב הלקוחות דורשת יצירתיות

גם אם יש לכם מוצר מנצח והוא עולה באיכויות בצורה מרשימה על המתחרים, זה לא אומר שתיכנסו ללב הלקוחות. אם אתם רוצים לקבל חשיפה והכרה בתודעת הציבור אתם חייבים לשווק את המוצר בצורה נכונה ולעתים יש מוצרים שמצליחים פחות ממוצרים אחרים למרות שהם הרבה יותר איכותיים. חלק עיקרי מהשיווק והמיתוג של מוצר הוא האריזה שלו ושלב בחירת האריזות הוא אחד החלקים החשובים בכל מוצר מתעשיית המזון ועד מוצרי אלקטרוניקה. אם האריזות קורצות הלקוח יתעניין במוצר ואם מדובר באריזה משעממת יש סיכוי שיתעלמו ממנו בכל פעם מחדש.

כיצד תשווקו את המוצר שלכם באופן הטוב ביותר?

כדי לשווק את המוצר שלכם היטב חשוב לבחור אריזות שיראו את הצדדים הטובים שלו. אם מדובר במוצר שאמור להיות מיועד לקהל רחב יותר, גם לילדים וגם למבוגרים, כמו למשל חטיף מסוים או גלידה, אתם צריכים להתאים את האריזה בצורה שתהלום את שניהם. אריזה ילדותית מידי תרחיק מבוגרים ואריזה רצינית מידי תרחיק מבוגרים. לפעמים כדאי לשמור את המוצר בסוד ולא להראות אותו מבעד לאריזה ולפעמים דווקא חלק שקוף שיראה מה יש בפנים יגרום לאנשים להסתקרן ולהציץ ואולי גם לרכוש. זו אחת השיטות הטובות ביותר וחשוב לבודק אותה בהתאם למוצר. הגודל של המוצר חייב להיות הולם. לפעמים יש מוצרים קטנים שכדאי לנפח את האריזות שלהם כך שימשכו יותר את העין ויתנו לצרכן שהוא קונה מוצר גדול יותר במחיר נמוך, גם אם המוצר עצמו קטן.

תגרמו ללקוחות לזהות את המוצר שלכם בסופר

בסופו של דבר כשלקוח מגיע לחנות או לסופר מרקט יש לו אינספור מוצרים והוא פשוט מטייל בין המסדרונות ורואה מה הוא צריך אנשים רבים מגיעים עם רשימה אך למעשה הן נחשפים וקונים כל כך הרבה מוצרים אחרים כי הם פשוט מושכים להם את העין. אם אתם רוצים להגדיל את הסיכוי שהמוצרים שלכם יקבלו חשיפה, ספרו ללקוחות שלכם כיצד היא נראית. אם אתם מחליטים למכור מוצר חשמלי מסוים ואתם כבר משקיעים בפרסומות בשלטי חוץ או בטלוויזיה, לא מספיק להראות לציבור שנחשף לפרסומות את פעולת המוצר או את המוצר עצמו אלא גם כיצד הוא נראה באריזה כדי שיידעו לזהות אותו.


הוספת מאמר