• 10-05-2018
  • מאת danbulery

קידום אתרים- איך עושים את זה נכון?

בעולם המודרני- הממוחשב והטכנולוגי- אנחנו כבר לא יכולים לדמיין את חיינו ללא מחשבים ובוודאי האינטרנט- על כל צרכיו – היתרונות הידועים והחסרונות המוכרים. תחום השיווק והפרסום דרך מנועי החיפוש בפרט ורשת האינטרנט בכלל הוא תחום שהולך ותופס תאוצה בעידן הטכנולוגי והמודרני, עד כי לא ניתן כלל להיזכר מתי לא ראינו פרסומת או אתר המתמחה במכירה או/ ו בשיווק בעשור האחרון.

קידום אתרים- ואולם, ככל שמתקדם תחום זה של פרסום, שיווק ומכירה דרך רשת האינטרנט ובמיוחד באמצעות מילות מפתח וביטויי קוד המשמשים את הלקוחות- הם הגולשים להגיע לאתר המבוקש- הרי שיש חובה להעסיק בעל מקצוע המעניק שירות מקצועי ומוקפד בנושא קידום אתרים.

לצערנו, ככל שעובר הזמן אנו שומעים מכול עבר מפקפקים שטוענים, שאין למקדמי האתרים הצלחות, שמקצוע זה אינו חזק דיו, ועל כן לא ישרוד את תנאי השוק ואת "שדה הקרב" העסקי הפועל בתחומים אלו. ואילו אנו חייבים להדגיש, כי בעיני רוב בעלי העניין בתחום הטכנולוגיה והשיווק דרך רשת האינטרנט התחום של קידום האתרים - חזק מכל מבקריו ומכל מספידיו.

תחום זה של קידום אתרים נחלק עקרונית לשני סוגים בולטים-

הראשון- קידום אתרים ממומן, שיווקי- קידום זה אמנם מהווה דרך קלה ונוחה יותר לכאורה למצוא את אתר העסק במיקום גבוה ורלוונטי יותר בין תוצאות החיפוש, ואולם חשוב לזכור, כי קידום אתרים ממומן- אינו מתקיים לאורך זמן, דווקא בגלל העלות היקרה במיוחד הנדרשת לשם מימונו.

האפשרות השנייה של קידום אתרים – היא זו של קידום אתרים אורגני. באפשרות זאת אין פעולה מהירה וקצרת דרך תמורת סכום גבוה של מעין פרסומת חד פעמי. להיפך- בקידום האתרים האורגני מנסה מקדם האתרים למצוא שיטות שונות ומגוונות על מנת לפצח את היכולת של האתר הרלוונטי ולשפר ככל האפשר את מיקומו בתוצאות החיפוש. כך הגולש הממוצע ייתקל באתר- ייכנס אליו ויהפוך אותו לרצוי ולרווחי יותר.

התחום הקרוי-

 תחום קידום האתרים Search Engine Optimization

הוא הפתרון הראוי והיעיל ביותר על מנת לפרסם אתרים רלוונטיים ולהזניק אותם למיקומים אטרקטיביים יותר בתוצאות דירוג הגולשים. כך ממיקום אנונימי, השרוי בחשכת העמודים הנידחים- יזנק האתר המדובר למיקום רצוי ומבוקש באחד מהעמודים הראשונים- ובפרט למיקומים הגבוהים ככל האפשר.


הוספת מאמר