• 12-09-2018
  • מאת dolevlevi

להגיע לידית

תלי דלת זהו כלי פרסומי חשוב מאוד לעסקים קטנים בעולם המודרני. החלוקה הגאוגרפית והאיכותית תגדיל את כמות הלקוחות

מרבית בית העסק בישראל הגיעו למסקנה כי הדרך הכי טובה (וזולה) לבצע פרסום היא דרך הרשתות החברתיות. עם זאת, בגלל שכולם עושים זאת, קשה מאוד להשיג את הנראות ואת התוצאות האידיאליות, גם אם משקיעים כסף בקמפיינים ממומנים. במקרה של עסקים קטנים, שלא יכולים להרשות לעצמם לפרסם ברדיו ובטלוויזיה, יש צורך עז לפרסם באמצעות חברות הפצה ייעודיות.

עסק קטן צריך לסמן לעצמו טריטוריה, והוא לא יכול לירות לכל הכיוונים כמו החברות הגדולות. צריך לפנות לקהל יעד מאוד ספציפי, כאשר העדיפות, לבטח אם עובדים מתוך חנות, היא לעשות זאת על בסיס גאוגרפי. כאשר מגיעים אל אותם אנשים, עד למפתן הבית, הסיכוי לפתות אותם להגיע לחנות הוא גדול.

חברות הפצה עושות עבודה חשובה מאוד עבור אותן חברות, כאשר הן מלוות אותן לאורך כל תהליך הפרסום וההפצה. החברות עוזרות בחשיבה על המסר, בעיצוב של העלונים והתלי דלת, בפילוח האזור על פי מאפיינים רלוונטיים, וכמובן שהן מבצעות את החלוקה עצמה. השירות הזה הוא קריטי לחברות קטנות שרוצות להרוויח.

העפת המבט

מרבית החברות עובדות עם עלונים, אך גם תלי דלת הם רלוונטיים ונכונים מאוד. אם עלונים אפשר לזרוק עוד לפני שמגיעים הביתה והבדיקה של תיבת הדואר לא נעשית מדי יום, אזי שדלת חייבים לפתוח כדי להיכנס הביתה. ואם שם מחכה תלי דלת עם מסר פרסומי, זהו דבר חיובי מאוד לעסק.

תלי דלת יכול להיות מעוצב בכמה דרכים. הוא יכול להיות בכמה גדלים וצבעים והמטרה שלו היא למשוך את העין. אי אפשר להתעלם מתלי דלת, מכיוון שהוא חוסם את הידית. אנשים יעיפו בו מבט לבטח, והוא צריך לכלול הבטחה פרסומית כלשהי, בנוסף לפרטי התקשרות. אין כל ספק שאם החלוקה נכונה, הלקוחות יגיעו לחנות.


הוספת מאמר