• 17-02-2020
  • מאת Adva11

רוצים לקנות בגדים

על פניו זה נראה כי ליצור חנות של בגדים זה לא דבר קשה מידי. בסך הכל צריכים מקום עבור תאי מדידה, מיקום עבור הדלפק ומיקום עבור הצבה של פריטי הביגוד בצורה מקופלת ותלויה לתצוגה. בפועל? מדובר בתהליך שלם אשר כולל את העבודה של מעצב הפנים עם ספקי שירות רבים ויצירה של תוכנית עיצוב חנות בגדים מוקדמת מול הבעלים של אותה החנות עצמה.

מכניסים את הלקוחות

עיצוב של חנות בגדים מתחיל מבחוץ פנימה. זה אומר כי צריכים לעמול על יצירה של אזור חיצוני בולט ומושך ככל האפשר. החל מהדרך שבו נראה חלון התצוגה ואם אין חלון תצוגה, האזור שפונה אל העוברים והשבים שאר משמש בתור חלון תצוגה בו יש את הפריטים הכי מעניינים שהחנות מציעה. לא לחינם מבצעים שימוש בהלבשה של בובות עם הליין, כך הלקוח רואה את התוצאה ולא צריך לדמיין אותה.

מובילים תהליך של קנייה

לאחר שכבר נכנס לקוח פנימה, זה חשוב כי הוא יתקדם בצורה של תרשים זרימה אל עבר המוצרים שנמצאים שם, לאחר מכן את תאי המדידה ולבסוף אל המקום שבו נמצאת הקופה בצורה בולטת מכל פינה שבה נמצאים בחנות קטנה או גדולה. זה חשוב כי העמדה של הקופה תהיה נוחה לתפעול ונעימה, וגם בה ניתן לצרף מוצרים קטני מידה שאותם ניתן לרכוש ברגע האחרון לפני שהוקלד מספר כרטיס האשראי. זה עיצוב חנות בגדים חכם.

מחברים בין הלקוח למותג

אף חנות לא רוצה להידמות אל החנות שנמצאת לידה. ככל שחנות בגדים תשמר לעצמה חזות ומאפיינים שדומים אך ורק לברנד שלה, כך המותג יחזק את עצמו ויהיה בולט על פני כל השאר, עם הפנייה הברורה אל סוג הקהל שעבורו כל הטוב שנמצא שם מיועד.


הוספת מאמר