• 16-06-2021
  • מאת danielseo

האם משווק נדלן הוא השקעה משתלמת?

האם משווק נדלן הוא השקעה משתלמת?

איך משווקים פרויקטים בנדל"ן? איך מגיעים לאנשים שמחפשים דירות להשקעה?

אחד התפקידים החשובים ביותר של משווק נדלן הוא לעזור ליזמים למצוא אנשים שמחפשים דירות להשקעה. נכון שהיזמים מכירים את הפרויקט שלהם טוב יותר מכל אחד אחר, אבל זה לא אומר שהם יודעים איך לשווק אותו. בשביל לשווק פרויקטים בסדר גודל כזה, צריך איש מקצוע שזו המומחיות שלו.

שיווק גם למשקיעים פרטיים וגם למשקיעים מוסדיים

היתרון הוא שכיום ניתן לרכז סל רחב של שירותים שונים מול משווק מקצועי. אם פונים מלכתחילה אל משווק שעובד עם יזמים, ניתן להגיע גם לאנשים פרטיים שמחפשים דירות להשקעה וגם למשקיעים מוסדיים גדולים. כך המשווק מאפשר ליזמים להמשיך להתעסק במה שהם טובים בו – בזמן שהפרויקט שלהם משווק לקהל יעד רלוונטי.

המלצות על שיווק פרויקטים בתחום הנדל"ן

יש כמה המלצות שחוזרות על עצמן בשיווק כל סוגי הפרויקטים שקשורים לענף הנדל"ן. קודם כל, מאוד חשוב לזהות את היתרונות הספציפיים של הפרויקט. אם יודעים מה מייחד פרויקט של יזמים מסוימים לעומת פרויקטים אחרים, יהיה קל יותר להבליט את זה בתהליך השיווק. בהמשך, כל שנותר הוא לבחור את הפלטפורמה המתאימה עבור השיווק היעיל ביותר.

היתרון של משווק נדלן בבחירת הפלטפורמה

מישהו מקצועי שעובד על בסיס יומי בעזרה ליזמים שמחפשים מי ישווק את הפרויקטים שלהם יכול לסייע לבחור את הפלטפורמה. כאן, משווק נדלן נמדד למשל ביכולת שלו לבחור איפה בדיוק לפרסם את הפרויקט. על קצה המזלג, ניתן להזכיר אפשרויות כגון שיווק פרויקטים כאלה בעיתונות המודפסת, בשלטי חוצות, בפרסומות ברדיו ובטלוויזיה וכמובן באינטרנט.

משתלם להשקיע בשיווק מקצועי

יזמים צריכים לחשוב על הנושא של שיווק כחלק בלתי נפרד מההשקעה. היות וממילא יזמים משקיעים כספים רבים בפרויקטים של ענף הנדל"ן, עליהם לחשב גם את השיווק. בלי לשווק נכון ובצורה מדויקת את הפרויקט, יהיה קשה ליזמים להגיע אל אנשים שמחפשים דירות להשקעה או כאמור אל גופים מוסדיים גדולים שמתעניינים בתחום הזה. לכן, השיווק הוא לא הוצאה רגילה אלא השקעה משתלמת.

כך מבצעים כיום שיווק

שיווק מתמקד בהתאמה לצרכים של קהל היעד ולאופי המוצר. בענף הנדל"ן, חשוב לערב משווק שמסוגל לעמוד גם בסטנדרטים של יזמים מנוסים. אם בוחרים משווק נדלן כזה, השמיים הם הגבול מבחינת פוטנציאל התשואה של הפרויקט. חוץ מזה, השירות חשוב מסיבה אחת ברורה: היזם טוב בליזום – בעוד המשווק טוב בלמכור.


הוספת מאמר