• מאת 10net

קידום אתרים | בניית אתרים | בניית אתר תדמית - קידום אתר

כיצד עובד קידום אתרים ממומן

בניית אתרים - Codenet.co.il
 

קידום אתרים - http://codenet.co.il ממומן הינו שיטת פרסום בגוגל בעלת מאפיינים מיוחדים

בעזרת פרסום ממומן ניתן לפרסם מודעה בגוגל אשר נועדה לשם קידום אתר או חברה, והיא נשלטת לחלוטין על ידי המפרסם, אשר יכול לקבוע את זמני הופעתה, מילות הקישור אשר יובילו אליה ואת האתרים אליהם תנווט המודעה.

אז כיצד עובדת השיטה ומהם יתרונותיה?

  • יצירת מודעת קידום ממומן: כל אחד יכול לפרסם מודעה בגוגל, כל שעליו לעשות הוא לפתוח משתמש google adwords, לכתוב את נוסח המודעה, להוסיף אתרים מקשרים, לבחור שעות פרסום, לבחור תקציב פרסומי ולהשלים עוד מספר שלבים שהמערכת תדרוש. לאחר מכן, ניתן לצפות מיד במודעה בעמוד הראשון של החיפוש של גוגל.

  • למי זה מתאים? עסקים קטנים בעלי תוכן מועט באתר, לא יומלצו על ידי גוגל לגולשים, ולכן שיווק באינטרנט בשיטה זו יכול לסייע להם מאוד. כך גם המקרה כאשר מדובר באתרים הנוגעים לנושאים ספציפיים מאוד, אשר אין מילות חיפוש רבות אשר יובילו אליהם. בנוסף, דרך זו יכולה לסייע להשלמת פרסום אורגני, אשר מתמקד רוב הזמן בקידום האתר על ידי שיפורו ושיפור נוחות השימוש בו, אולם צריך לעיתים לפרסם דברים באופן מידי בכדי שיתאימו לאירועים מיוחדים, התקופה בשנה וכדומה.

  • מידיות: יתרון בולט בשימוש בשיטה הינו המהירות בה תופיע המודעה בגוגל. בדרך זו ניתן לעדכן את המודעות באופן תכוף ולהתאימן לכל אירוע או מקרה, וכן לא להמתין עד לקידום האתר באופן אורגני, אשר גוזל זמן רב.

  • גמישות המודעה: גם לאחר פרסום המודעה, ניתן לשנותה הן מבחינת תוכנה והן מבחינת ההגדרות שלה, כך שאנו יכולים לקבוע מתי היא תפורסם, מה יהיה כתוב בה, לאילו אתרים היא תוביל ועוד, וכן ניתן להיעזר בנתונים אשר המערכת מציגה לגבי הצלחת המודעה בכדי לשכלל אותה לכדי שלמות. נתונים אלה כוללים את שעות השיא של הכניסה למודעה, את מילות החיפוש הנפוצות אשר הובילה אליה ועוד.  


פרסום באינטרנט מתאים לכל סוגי העסקים

פרסום באינטרנט יכול לקדם אתרים ועסקים החל מאתרי חברות וכלי בפרסום מורים פרטיים, כך ששירות קידום אתרים ממומן רלוונטי לכל אחד. כל בעל עסק אשר רוצה לקדם את עסקו יכול כבר היום לפרסם מודעה בגוגל, לתקנה בהתאם לנקודות החוזק והחולשה שלה ולדאוג לפרסום הטוב ביותר עבור העסק שלו.

בעבר חברות בניית אתרים http://codenet.co.il/ היו עסוקים בלחשוב רק על הנראות של האתר, ואת רמת אתגר תכנות היה אתר בעיקר התאמה עבור מגוון רחב של דפדפנים שונים - היום זה לא מספיק. הדרישה כרגע היא לעצב וליצור את אותה חוויה בכל סוגי הפלטפורמות מוצעות בשוק, ומגוון רחב!

אם הגולש מגיע למצוא החכם שלו, הטאבלט או מסך גדול באמצעות המחשב במשרד, התנהגות האתר צריך להתאים את עצמו את המגבלות של פלטפורמה ולהנגיש את התוכן של האתר בהתאם, הגולש באותו זמן אופטימלי. המסר ברור: "אנחנו רואים אותך ואנחנו רוצים אותך לראות ולחוות באתר שלנו." בתחילה החכמה באמצעות תכנון מערכת שכיח ותכנות היה אתר נפרד אופטימיזציה עבור נייד. 

זה הוביל שתי בעיות עיקריות: התאמת גדלי מסך רב-אתר והפלטפורמות הייתה מוגבלת למדי, ויצר כפילויות של כתובת האתר, תכונה לא פופולרית במנועי חיפוש. מאז הוסיף עוד ועוד פלטפורמות. בתחום הטלפונים החכמים (סמארטפונים) לבד יש עשרות רזולוציות מסך שונות, שלא לדבר על מכשירים כפול ברזולוציה (בריטון) שבו כל פיקסל מוצג למעשה על המסך שני פיקסלים. בנוסף, השוק הוצף לטבלטים רבים שמציעים טווחים חדשים של גדלי מסך. וגם יש לזכור - כל אחד מהמכשירים האלה לבד תמיד מציג שתי החלטות שונות לחלוטין, מסך ומסך משקרים! (ראה באיור זה של מספר הרזולוציות שונות בהתאם מכשירים קיימים).

אז מה הפתרון? פתרון מוביל למצב החדש הוא עכשיו עיצוב גמיש (עיצוב אינטרנט דינמי), אשר כשמו כן הוא - עיצוב דינמי שמגיב שטח (רזולוציית מסך). עיצוב גמיש מאפשר לנו להתאים את האתר להחלטות אינסופיות ופלטפורמות, מבלי לשכפל ולתחזק את האתר בנפרד. בניית אתר צריך להיות עם עיצוב גמיש מבוסס בעיקר על היכולות החדשות הציג קוד CSS3 חדש, כי מותר לעצב סטים של כללים בהתאם לתנאי האתר מבוסס על מינימום רוחב מרבי של המסך. בהתאם לכך, המעצב יכול לקבוע את הטווחים הספציפיים של רוחב המסך, האתר בעצם נראה אחרת. גורמים מסוימים עשויים להיות מוסתרים או מוצגים, והשני ימוקם ויעוצבו באופן שונה על הדף.

עיצוב גמיש זה אינו טכנולוגיה, אלא מגוון של כלים וטכניקות לעצב משתנה בהתאם לגודל ורזולוציה של הדפדפן. אלמנטי אתר יסתגלו גודלם ומיקומם על גולש המסך, כדי לספק חוויה עשירה יותר למשתמשים.

בניית אתר ריספונסיבי עיצוב ריספונסיבי גמיש מאפשר לנו להתאים את האתר להחלטות אינסופיות ופלטפורמות, מבלי לשכפל ולתחזק את האתר בנפרד. כל מה שנדרש זה טווח הגדרת רזולוציה נוסף (נקודת פריצה) של העיצוב של האתר, ואת שינויי ההגדרות בתוך אותו לאחרים. גלישת ממחשב שולחני לאתר תגובה, לנסות לאט להקטין את הרוחב של חלון הדפדפן, ולראות איך מסוים נקודות של האתר משתנה לפתע, מחדש מתאים את הרוחב החדש המוצע לו.

מבחינת מנועי חיפוש, האתר הוא אחד כתובת אחת. חכם ומתוחכם מספיק כדי להתאים את עצמו לסביבת המשתמש. שלל תגובת עיצוב מגיב פלטפורמות רבות חווית גלישה ריץ תישמר מנקודת גישה. בין אם אתם באים אלינו טאבלט, סמארטפון או מחשב שולחני או מחשב נייד.

עכשיו, עם טכנולוגיות כגון מכשירים ניידים לאפשר בניית אתרים ב HTML5, ללא הצורך לפתח יישומים מיוחדים (יישום מקורי).

בניית אתרים ריספונסיביים - יתרון משמעותי נוסף של לקוח, הוא החיסכון בתחזוקה וסנכרון בין קודי תוכנה שונים. לקוחות מפעילים ומתחזקים באתר אחד והוא מספק עבור סוגים שונים של פלטפורמות.

ראה דוגמה של האתר הפיננסי של טיימס בניית האתרים הללו תומכים בגישה שבה יש רק אתר אחד שממנו ניתן לפנות לתקשורת. ז'רגון זה נקרא להתמודד - צור ברגע פרסם בכל מקום. נכון להיום, מספר אנשים לגלוש באמצעות מכשירים ניידים שווה או עולה שולחניים גולשים (עמדות מחשבים שולחניים), ואת המגמה ברורה ..

אם כן, מה היא ההתייחסות לבניית מחשב שולחני ראשונה?

יש לו הזכות לתכנן ולעצב את הממשק ראשון המדיה גדולה (היא הייתה חזקה אף יותר בעתיד) והתקנים ניידים. מפתחי אפל וגוגל כבר מבינים את זה ולאמץ את גישת Mobile הראשונה. קודם תכנון ועיצוב עבור התקנים ניידים עם מסכי מגע, ולאחר מכן לצאת פלטפורמות גדולות.

השקפה זו מחזקת את ההבנה של המרכיבים החשובים ומיקומם. לסיכום, חווית גלישה עשירה תישמר מנקודת גישה. בין אם אתם באים אלינו טאבלט, סמארטפון או מחשב שולחני או מחשב נייד.

מעצבים עכשיו צריכים ללמוד את הטכנולוגיה בכל מדיה אפשרית, על מנת למקסם את היכולות של טכנולוגיית לטובה הזוכה ממשק. תהליך עיצוב ופיתוח האתר מקבל יותר ויותר מאתגר. בעבר חשבנו מודע פחות או יותר בעיתון, עם ממדים רגילים, ברור, תכנון יום וחשיבת עיצוב שונה לחלוטין ומורכבים מספר פעמים. אין ספק, אנו עומדים בפני זמנים מאתגרים, ומעורר ההשראה כשמדובר מאפיינת UX ו עיצוב אתרים ופיתוח בכלל!

 
 


הוספת מאמר