מתאמ/ת שירות לקוחות לחברת הייטק ביבנה


  • 07-10-2010

במסגרת התפקיד: מתן מענה טלפוני ואי-מייל לחברות הבת ברחבי העולם (מרכזי המכירות ושירות לקוחות), טיפול מיידי בנושאים דחופים, מעקב וטיפול בהעברת משימות הלאה לגורמים הרלוונטיים, ממשקים והנעה של גורמים פנימיים בארגון, ניהול הזמנות לקוחות, הפקת דו"חות בקרה והצפת נושאים הדורשים טיפול. העבודה כוללת גם הזנת הזמנות ונתונים למערכת.
העבודה במשרה מלאה- א-ה 08:00-17:00

דרישות התפקיד:
רמה גבוהה באנגלית - כתיבה ודיבור הכרחי
ידע ב-Excell - חובה
ניסיון בארגון גדול (מעל 500 עובדים) - יתרון
תואר ראשון - יתרון