מנהלת משרד וקידום מכירות לבית שמש


  • 25-01-2012

לחברה לעיצוב וייצור אריזות קרטון לשוק המתנות בבית שמש דרוש /ה מנהל /ת משרד, שירות לקוחות, רכש מקומי והזמנות מלקוחות מנוסה. יכולת תפקוד עצמאית. תמיכה בפעילויות השונות והצרכים השונים של מכירות בחברה. שימור לקוחות קיימים וקידום מכירות ויצירת קשרים עם לקוחות פוטנציאלים חדשים. יחסי אנוש מעולים. משרה מלאה 5 ימים בשבוע א'- ה' משעה 9:00 – 14:00 (נכונות להגדלת המשרה בהמשך) תנאים טובים למתאים /ה.
דרישות: אורנטציה שירותית מכירתית גבוהה. עבודה ושליטה בסביבת עבודה ממוחשבת (שליטה בכל תוכנות האופיס – וורד, אקסל, פאואר פוינט ואאוט לוק), תוכנות אי.אר.פי – יתרון, דוא"ל ואינטרנט. אסרטיבי /ת ו "ראש גדול" לעבודה דינמית ועצמאית מול הגורמים השונים בחברה ומחוצה לה (יכולת עבודה בלחץ). תחילת עבודה מיידית. מגורים באזורים הבאים: בית שמש והסביבה, ישובים, מושבים וקיבוצים בסביבה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד