x
בניית אתרים בחינם
הפוך לדף הבית
הוסף למועדפים
שלח לחבר
 
 

$האתר הכי קול של אסף רוזן$

 
 
    האתר של האתרים
    דף יצירת קשר קול
    תמונות של רוקהופר
    איך עושים שחקן בקלאב פינגווין?
    השחקנים הכי טובים שאני מכיר
    קטלוגים שאהבתי
    איך לעשות משפחה בקלאב פינגווין
    איך להיות ממבר בקלאב פינגווין
    פורם
    אתרים ישנים של קלאב פינגווין
    השחקנים הכי גרואים בקלאב פינגווין
    איך ניכנסים לקלאב פנגווין!
    איפה הדיסקו בקלאב פנגווין
    איך עושים משפחה בקלאב פנגווין
    רשימת האנשים שמעריצים את הבית שלי!
    איך הבית שלי ניראה!
    פינגווינים ממברים ולא ממברים שאני מכיר!
    כמה שילמה וולט דיסני בישביל שיהיה קלאב פינגווין
    תשובות למדריך
    על הנינגיה
    ליל כל הקדושים
    מפת המשחק
    הפאפל הצהוב
    משימות
    מדריך הטיולים
    להקה-חדש
    הpins-pin
    קומיקסים
    עוד רקעים
    עיצוב העיגלו שלנו
    הדודה ארטיק
    הרוצח-חדש
    רוקהופר
    לוח מועדים
    הסקר
    מה חדש!
    מה חדש באתר?
    חדריים ישנים
    עוד על הרוקהופר
    mini קודים
    משחק השבוע!
    הידעתה?
    הדג הגדול
    מדריך העיר
    אקיים
    משחקים
    עוד סתם דברים שאני עושה!
    אנימציות
    בתים של ממברים
    הפאפלים שלכם
    הפינים חוזרים
    משחקים להורדה
    משחקים 2
    הסרטון שזכה מקום ראשון על תחרות הסרטונים המצחיקים!
    אתר מספר 1!
    אתרים
    מלה משחקים!
    משחקי רשת
ברוכים הבאים לאתר "הפינגווינים"
700 מיליון דולר - זהו הסכום ששילמה וולט דיסני באחרונה תמורת קלאב פינגווין, אתר אינטרנט שמיועד לקהל של ילדים בגיל טרום-העשרה. הסכום האדיר התחלק לשניים: 350 מיליון דולר שניתנו בעת הרכישה ו-350 מיליון דולר שמיועדים להימסר ב-2009 - בתנאי שבעלי האתר יעמדו ביעדים שנקבעו לחברה.
כיצד קורה שאתר המוקדש למשחקים בציורים של פינגווינים גורף מחיר גבוה יותר מהמחיר ששילמה ניוז קורפ עבור אתר הרשתות החברתיות מייספייס לפני שנתיים? התשובה גם היא מתחלקת לשניים.

ראשית, מייספייס שווה כיום הרבה הרבה יותר מ-570 מיליון דולר, הסכום ששילמה החברה של רופרט מרדוק כדי לקנות אותה. שנית, לאחר שהרשתות החברתיות נהפכו לדבר הגדול הנוכחי, כל חברות המדיה מחפשות את הדבר הגדול הבא.

אם רשתות חברתיות הן עניין לבני 20 פלוס, הרי שהאתרים הפונים לילדים בתחילת גיל העשרה (teen-Pre) הם הדרך לכבוש את לבו של הקהל שבעוד שנים מעטות יהיה בעל כוח הקנייה המשמעותי ביותר.

במבט ראשון, נדמה שקלאב פינגווין רוכב על הפופולריות הגואה של פינגווינים - מהפינגווינים שוחרי הרוע שכיכבו בסרט "מדגסקר", דרך הפינגווינים האמיתיים של הסרט "משפחת הקיסרים", ועד לספר הניהול המצליח "Our Iceberg Is Melting: Changing and Succeeding Under Any Conditions" - שבו השתמש המחבר בסיפור של מושבת פינגווינים כדי ללמד ניהול שינויים.

ואולם, המועדון הוא אתר ותיק ומצליח יחסית, שסוד המשיכה שלו לא נמצא בעופות המדדים על שתיים - כי אם בשינויים העוברים כיום על שוק המדיה והבידור. 700 אלף מנויי האתר, שמשלמים 5.95 דולר בחודש כדי לשחק בציורים של פינגווינים, שקולים למחזור הכנסות שנתי של 50 מיליון דולר.

קלאב פינגווין זוכה לאהדה רבה בקרב הורים, בין היתר, מכיוון שהאתר נטול פרסומות ואינו משויך לתאגיד גדול. בנוסף, משתמש האתר במסננים מתוחכמים כדי למנוע העברת מסרים בעייתיים בין המשתמשים. בצורה כזו הוא מונע את כניסתם של בעלי כוונות לא טהורות ומגן על המשתמשים הצעירים. ביוני היו לאתר 4.7 מיליון משתמשים, עלייה של 159% לעומת יוני 2006. אך הסיבה העיקרית שדיסני שילשלה סכום שכזה לכיס הבעלים של קלאב פינגווין - בהתעלם מכך שהיא נוהגת לבזבז כסף רב על הבטחות (תשאלו את חיים סבן, שנהפך בזכות זאת למיליארדר) - היא העובדה שפני הדור הם פני האונליין.
  שלום לכם ילדים וילדות!