|
שירות לקוחות של מיקרוסופט נציגי השירות במרכז מטפלים במהלך החודש בכ- 30,000 פניות בנושאים שונים שעיקרם מידע, כגון:
- מוצרים חדשים.
- כנסים, ימי עיון ופעילויות מקצועיות.
- מבצעים.
- משווקים, נקודות מכירה.
- הצעות לשיפור ועוד.
|
|
שירות הצ'אט זמין בימים א-ה בין השעות 09:00 - 17:00. בשעות בהן שירות הצ'אט אינו זמין, שלח לנו דואר אלקטרוני ותענה בהקדם. הצ'אט עם נציג שירות לקוחות מיועד עבור שאלות הנוגעות לשירות לקוחות ולא לתמיכה טכנית. |
|
Office Online |
|
נושאים חמים ושאלות שנלקחות מהצוות העסקי והפרטי שאלות נפוצות לעסקים. שאלות נפוצות ללקוחות פרטיים. |
|
מוצר החודש כולנו דואגים לאופן השימוש של ילדינו במחשב ובאינטרנט. בקרת ההורים ב- Windows Vista מאפשר לנו לנהל, לנטר ולבקר אחר פעילות ילדינו במחשב – ההחלטה באיזה תוכנות ילדינו ישתמשו ובאיזה שעות נתונה בידכם ההורים. מעבר לכך בקרת ההורים מאפשרת גם מעקב לאחר מעשה ויצירת דו"חות מדויקים על אופי השימוש של ילדיכם במחשב.
| |
|
היכן אוכל למצוא מאמרי תמיכה לפי מוצרים שונים של מיקרוסופט? תוכל לבקר באתר התמיכה ולגלוש על-פי מוצרים. כמו כן, תוכל לחפש מאמרים באתר החיפוש. למד אודות מהי מדיניות התמיכה של מיקרוסופט בקישור הבא. |
|
האם מיקרוסופט מציעה תמיכה מקוונת? כן! מיקרוסופט מאפשרת ללקוחות לקבל עזרה וסיוע ממשתמשים אחרים ומומחי קהילה באמצעות קבוצות הדיון (פורומים) המוצעים בשפה העברית באתר מיקרוסופט ישראל. באפשרותך להתייעץ בזמנך הפנוי במגוון רחב של תחומים כגון Office, Windows, Visio וכד'. |
|
השאלות הנפוצות במרכז התמיכה בחודש נובמבר: |
|
כיצד נתקין את Windows Vista? קבל סיוע בפתרון בעיות של תאימות תוכניות ב - Windows Vista. מהי 'בקרת חשבון משתמש' (UAC) ב- Windows Vista? למד כיצד להשתמש ב 'העברה נוחה ב-Windows' שדרוג ל-Windows Vista, כדי להעביר קבצים והגדרות מהמחשב הקודם לחדש. למד אודות ערכת השפות של Windows Vista Ultimate. לצפייה בכל השאלות ... לחץ כאן: |
|
|
|
Recent Vista KB
Recent Office 2007 KB
IE 7.0
| |