x
בניית אתרים בחינם
הפוך לדף הבית
הוסף למועדפים
שלח לחבר
 
 

yeshot
אתר מצוין לילדים
יותר חם מחם
מנהל האתר:ירין

 
   דף הבית    צור קשר    פורום yeshot    תן שם לדף
 
    בדיחות
    מתקונים
    מילים של שירים
    משחקים
    משחקים 2
    הסברים לבוני אתרים
    העפרונים בשדה החיטה(סיפור)
    חידות
    חיות
    תמונות מצחיקות
    סרטים וסדרות לצפייה ישירה
    דפי צביעה
    משחקים להורדה
    קליפים
    משחקי tycoon
    משחקי tycoon 2
    משחקי tycoon 3
    דפי צביע
    ציור דקרונים
    קודים
    משפטי אהבה
    פוקימון
    על מורים
    כינוים לאיסקיו (לבנות)
    האלופה
    אשליות
    בוב-ספוג
    השמניה
    להיות בן
    להיות בת
    האם אתה חבר טוב
    כלב-אדם
    ארתור
    עכברים לאתר
    סקריפטים
    אותיות-ירוק
    אותיות-כחול
    אותיות-כתום
    אותיות-סגול
    אותיות-ורוד
    ישראלים
    דפי צביע-בובספוג
    קומיקסים
    רקעים
    תנו חיוך
    איך לשגע את המוכר
    מישפטים של מורים
    22 דברים חשובים
    תמונות דיסני
    איזה חיה אתה
    טבלת צבעים
    סודוקו
    ארץ נהדרת
    תוכנה לערסים
    ציורי טקסט
    דברים מגניבים
    מילון ספרדי
    סימס 2 להורדה
    הרדיו של האתר
    איך בונים שרת
    הכו סקין באצמחה
    עכברים לאתר 2
    מילון יפני
    שידור חי מהעולם
    לחייג מהאינטרנט
    איך לצייר
    עיצוב לאתרכם
    בירכת האתר
    שלטים לחדר
    קודים לסימס 2-1
    החנת גליטרים
    שעונים לאתרכם
    לא לאגיד בפגישה
    סיפורים
    מזלות
    רקעים 2
    שילטי אזהרה
    אייסיקיו להורדה
    משפטי חוכמה
    קריאת מחשבות
    מערכת שעות
    משחקי אונליין
    מחשבון אהבה
    וירוסים
    רקעי גליטרים
    גליטרים
    שומרי מסך
    גליטרים כתב
    הלבשת מפורסמים
    הכנת קומיקס
    סקר
    הכנת תחרות אתרים
    רקעים
    רקעים 2
    רקעים 3
    גאמני
    תן שם לדף
הסברים לבוני אתרים
 

כל מה שרצית לדעת על פרסום באינטרנט

הפרסום באינטרנט הוא המילה החמה בעולם השיווק בכלל והפרסום בפרט. משרדי הפרסום הבינלאומיים והמקומיים פותחים מחלקות המתמחות בפרסום באינטרנט האחד אחרי השני (החלוצה בתחום הייתה "טמיר כהן" שהקימה את נטקינג), חברות לרכישת מדיה מציעות את שירותיהן וזו רק ההתחלה של ההתחלה.

כולם יודעים שהאינטרנט הוא העתיד, שחשוב לדעת וגם להכיר, אבל איך לעזאזל מתחילים ואחרי שהתחלנו, איך מתקדמים?

כשירות למשווק ולפרסומאי הגולש, אנו מגישים הסבר מקצועי אך פשוט וללא מונחים טכניים בכלל על עולם הפרסום והשיווק באינטרנט. כל מה שרצית לדעת והעכבר שלך התבייש לשאול.

מי נגד מי, למה וכמה?

בארץ ובחו"ל אנו עדים להצטרפותן של חברות גדולות למעגל המפרסמים באינטרנט. בארץ הוצאות הפרסום באינטרנט מוערכות ב - 10 מיליון דולר ( כ- %1 מכלל העוגה), בארה"ב אנו עדים לתהליך של גידול במספר המפרסמים, היקפי הפרסום וההוצאות על הפקת הפרסומות באינטרנט. מחקר של ANA, או - (US Association of National Advertisers) , מצא כי כמעט 2/3 מהחברות הגדולות בארה"ב כבר מפרסמות באינטרנט.

מהם אמצעי הפרסום הפופולאריים באינטרנט?

  • באנרים- מי לא מכיר?
    הבאנר הוא אמצעי הפרסום הפופולארי ביותר באינטרנט. הבאנר הוא למעשה שלט פרסום אינטרנטי, שהקלקה עליו מעבירה את הגולש לאתר המפרסם. כיום, תופס הבאנר נתח של %50 מעוגת הפרסום ברשת. נהוג לתמחר את מחירי הבאנרים לפי CPM, עלות פרסום לאלף חשיפות. הפרסום באמצעות
    באנרים מסייע ב:

    1. הגברת המודעות לפרסומת ולמותג
    2. בשיפור תפישת המותג
    3. בשיפור פוטנציאל המכירות

    הדרך המקובלת למדידת אפקטיביות הבאנרים היא על-פי מספר ההקלקות של הגולשים עליו. לרוב שיעור ההקלקות על הבאנרים הוא נמוך ( פחות מ- %1) דבר המצביע כביכול על אפקטיביות נמוכה, אך מחקרים מוכיחים כי גם גולשים שלא מקליקים, נחשפים לבאנר, מודעים למותג ומושפעים מהמסרים שהועברו בו.

  • מתן חסויות - כי טובים השניים . . .
    הSponsorship - הוא אמצעי לשיווק ופרסום של מותגים וחברות ברשת על ידי מתן חסויות לאתרים, למבצעים ולפעילויות שונות ברשת. מדוע ה- Sponsorship הופכת לשיטת פרסום כל-כך פופולארית?

    במחקר שנערך לאחרונה, שאלו אנשי שיווק העוסקים באינטרנט על היתרונות של ה -sponsorship. המשווקים אמרו כי ה -Sponsorship מסייע:

    1. ביצירת קשר בין המפרסם והתוכן של האתר.
    2. בהגברת המודעות למותג.
    3. מתן חסויות ברשת עולה פחות מאשר ערוצי הפרסום המסורתיים.

  • שיווק בדואר אלקטרוני - קוברים את הצבי
    E-Mail Marketing- הוא שיווק ממוקד לקוח בעזרת דואר אלקטרוני מסחרי. שיווק באמצעות דואר אלקטרוני הוכח כאפקטיבי וזול בהרבה מדיוור ישיר. דרך זו, זוכה לשיעורי תגובה גבוהים יחסית, מביא להגברת המודעות, הקניה והנאמנות. מחקר של .Forrester Research Inc מצביע על כך ששיווק בעזרת הדואר הוא אחד הכלים האפקטיביים ביותר בשמירה על הלקוחות הקיימים ובהשגת לקוחות פוטנציאלים. הדואר האלקטרוני מאפשר שיווק ממוקד לקוח בהתאם לצרכים ולדרישות של המפרסם ו/או המשווק. נראה כי המפסידות העיקריות מההצלחה של הדואר האלקטרוני הממוקד תהיינה חברות השיווק הישיר.

  • קופונים אינטרנטיים - מי צריך את הנקודות של כרטיסי האשראי?
    E-Coupons הם קופונים אינטרנטיים הניתנים ללקוח On-Line, באתרי אינטרנט ובדואר אלקטרוני, ולרוב נפדים בחנויות (בOff-Line -). הקופונים מציעים הנחות, מתנות, מבצעי נקודות, מסלולי חיסכון ועוד.... האמריקאים, כידוע, "משוגעים" לדבר, עוד לפני עידן האינטרנט אך בחודשים האחרונים ניכר כי הE-Coupons - מתחילים לתפוש מקום מכובד בעולם השיווק והמכירות של רשת.
 

© כל הזכויות שמורות לאתר yeshot נא לא להעתיק!!!