x
בניית אתרים בחינם
                    צבא העולם
מדינת ישראל:  
 
"כיפת ברזל" -  עולה 70 מיליון דולר לפיתוח: יכולה ליירט טילים קצרי טווח, יכול לשגר 20 טילים ורק לאחר כרבע שעה היא מטעינה את עצמה שוב.

"שרביט קסמים" - עולה 80 מיליון: משגר טיל נגד טילים ארוכי טווח(קטיושות, רקטות וכו´), לא יכול ליירט טילים נושאי ראש נפץ גרעיני ובעל הצלחה בהפלת מטוסי אויב.

מערכת MIM-104 פטריוט - עולה 50 מיליון: מערכת ליירוט טילים בלבד בעלת אחוזי הצלחה נמוכים.

מערכת פטריוט מתקדמת -  עולה 80 מיליון דולר: מערכת פטריוט מתקדמת ששופרה בידי התעשייה הישראלית הטווח שלה רחוק יותר הדגם שופר יחד עם הטילים ואחוזי הפגיעה הוגדלו היא פוגעת בטילים בליסטיים ומטוסים.

מערכת "תותח לייזר" - עולה 50 מיליון דולר: מערכת מתקדמת והיחידה במשחק המיירטת פצצות מרגמה/פגזי ארטילריה בנוסף היא מיירטת טילים מטווח קצר הסיכויים ליירוט פצצות מרגמה/פגזי ארטילריה גבוהים ואילו לטילים השונים סיכויים בינוניים, המערכת מטעינה את עצמה מחדש לאחר כשנייה.

טיל דלילה -  עולה 3 מיליון דולר: טיל שיוט חוף ים וקרקע קרקע שפותח בידי מדינת ישראל הטיל בעל אחוזי הצלחה גבוהים מאוד בפגיעה במטרה קשה מאוד ליירט את הטיל בשל מהירותו.

צריח נ"מ עם שני תותחי היספנו סוויזה - עולה 40 מיליון: מערכת מאוד זולה וממש טובה להפלת מטוסים וכל סוגי יחידות אוויריות קשה מאוד להתחמק ממנה.

מקלטים ציבוריים -  עולה 20 מיליון דולר: מקלטים אשר יגנו על התושבים בזמני מתקפה על העיר או בזמן מלחמה, חשוב לציין שככל שיש יותר מקלטים הסיכוי שיפגעו אזרחים קטן.

מטוס תדלוק ישראלי -  עולה 50 מיליון: מטוס זה יכול לתדלק את הטוסים כשהם מתקרבים אל המטרה.

שייטת 13 - עולה 30 מיליון: יחידה ימית שותקפת דרך המים ולא דרך היבשה מה שמסכן אותם פחות הם יכולים להרכיב מטעני חבלה על ספינות ואזורים ולפוצץ אותם וכך ישאר האוייב מבולבל ולא ידע מה פגע בו.

חיילי מטכ"ל -  עולה 40 מיליון: בין הסיירות המובחרות בצה"ל עושה פעילויות חשאיות בתוך שטח האוייב.

חיילי גולני - עולה 30 מיליון: סיירת מאוד מצליחה של צה"ל בין המובחרות שבהם, היא עושה הרבה פעולות בשטחי האוייב.

חייל דובדבן - עולה 30 מיליון: סיירת למטרת חטיפת מחבלים/חיילי אוייב וחקירתם על מנת להשיג מידע אצל האוייב.

חייל נושא מאג -  עולה 30 מיליון דולר: חייל זה נושא עמו מאג מעט כבד אך חזק מאוד יכול לשחרר צרור גדול מאוד אל עבר מטרות קרקע ועשוי לפגוע במטרות נ"מ במרחק קל.

תותח M-71 - עולה 40 מיליון: תותח ארוך טווח בעל יכולת דיוק גבוהה מאוד פגיעה במטרה מדוייקת תגרום נזק רב.

תותח M110 - עולה 50 מיליון: תותח מתקדם ארוך טווח ועושה נזק רב.

תותח מתקדם M109 - עולה 50 מיליון: תותח מתקדם מאוד חזק מאוד הגורם לנזק רב הוא מדוייק מאוד ויכול לפגוע במטרות קרקע ממרחק רב.

נגמ"ש פומה - עולה 40 מיליון: בעל שיריון כבד יכול להכיל עד 20 חיילים.

נגמ"ש נמר -  עולה 50 מיליון: נגמ"ש נמר זה הוא הנגמ"ש המשוריין ביותר, ישנו מקלע על צריח הנגמ"ש לפגוע באוייב ומטרה המיועדת בנוסף הוא יכול להכיל עד כ-10 חיילים.

טנק גישור - עולה 40 מיליון: טנק גישור זה עוזר לכוחות הקרקע לחצות תעלות נ"ט וסוללות עפר ולעזור לכוחות הקרקע לזרז את מהלך התקיפה.

טנק מרכבה נגד מוקשים -  עולה 50 מיליון: טנק מרכבה משוריין מעט איטי אך הוא יכול לפנות מוקשים ולא להיפגע מהם, בנוסף לו תותח ומבנה כמו של מרכבה 3 הוא משוריין היטב וחזק מאוד.


טנק מרכבה 4 -  עולה 50 מיליון: טנק מאוד חזק ומהיר יש לו מערכת "מעיל-רוח" להגן עליו מפני טילי RPG ובזוקה הוא מאוד שימושי וחזק. טנק זה הינו אחד הטנקים הטובים ביותר במשחק.

מסוק "קוברה" -  עולה 30 מיליון לפיתוח: מסוק מאוד מוכשר נגד א"ק בעיקר חזק ומהיר מאוד. 

מסוק ה"אפאצ´י" -  עולה 40 מיליון לפיתוח: מסוק חזק מהיר ומוכשר יותר מהקוברה מהיר מאוד יכול לשאת מבחר גדול של טילי א"ק וקשה מאוד להרוס אותו. 

ספינת "דבור" - עולה 50 מיליון: ספינה מאוד מהירה וחזקה יכולה לשאת מגוון טורפדות ולשגר טילים אל חופי האוייב טילים אלו הם קצרי טווח.

סטי"ל סער 4 -  עולה 40 מיליון: יכולה לשגר טילים ארוכי טווח בלבד. 

סטי"ל סער 4.5 - עולה 50 מיליון דולר: ספינת טילים ארוכי טווח מאוד מהירה ויכולה לשאת מגוון טילים נגד כלי שיט וכלי אוויר.

 סטי"ל סער 5 - עולה 70 מיליון דולר: בין ספינות הקרב המתקדמות במשחק מחומשת במגוון טילים כולל טילים נגד טילים ימיים מה שאין באף חיל ים אחר במשחק.

צוללת "דולפין" -  עולה 50 מיליון לפיתוח: יכולה לשאת טילים מכל מגוון הסוגים שיש ויכולה להטביע ספינות אוייב, ולפגוע במטרות אוויר למרות שהסיכויי לכך נמוך מאוד. 

מזל"ט נושא טיל -  עולה 15 מיליון לפיתוח: יכול לקבל מידע אווירי על מתקנים ומבנים בצד האוייב בנוסף יכול להפיל טיל אחד בלבד על נקודה.

מיראז´ C3 -  עולה 45 מיליון דולר: מטוס מהיר מאוד וטוב לתקיפות א"א בלבד.

מטוס F4 "הפאנטום" -  עולה 45 מיליון: מטוס מאוד חזק ומהיר הוא השתתף בתקיפת הכור הגרעיני בעיראק ויכול לשאת כמות גבוהה של פצצות א"ק.

מטוס F4-2000 "פאנטום" קורנס -  עולה 50 מיליון: מטוס שחיל האוויר הישראלי שיפר במטוסי "הפאנטום" F4E, המטוס מהיר מאוד יכול לשאת מגוון רחב של טילי א"ק אך הוא יכול לשאת פחות טילי א"ק מאשר מטוס "הפאנטום" המקורי.

מטוס הסופה -  עולה 50 מיליון דולר: מטוס מתקדם של חיל האוויר הישראלי יכול לשאת מגוון פצצות א"ק והוא גם נגד מטרות א"א המטוס הינו מטוס רב מבצעי מאוד מוכשר.

מטוס F16C ישראלי -  עולה 40 מיליון: נגד מטרות קרקע ואוויריות. 

"הנץ" מטוס F16A -  עולה 50 מיליון: מטוס מאוד מוכשר ומבצעי השתתף בתקיפת הכור הגרעיני בעיראק.

מטוס F15 -  עולה 40 מיליון: מטוס מהיר וחזק רב מבצעי ישראלי.

טיל תמוז -  עולה 7 מיליון דולר: טיל מאוד חזק בינוני טווח מדוייק מאוד והנזק שנגרם רב מאוד.

טיל יריחו -  עולה 7 מיליון דולר: טיל מאוד חזק ארוך טווח שיכול לשאת ראש נפץ גרעיני.


logo בניית אתרים בחינם