x
בניית אתרים בחינם


ניהול קמפיין שיווקי באמצעות דיוור ישיר ומתנות יחודיות


כמו בכל קמפיין שיווקי הדגש הוא על כמות + חזרה על המסר. לא תמיד הפנייה הראשונה שלנו תפיק תגובה זה לא אומר שהלקוח לא רוצה – יכול להיות שעכשיו הוא חושב ברצינות על הנושא וכל מה שנדרש הוא מאמץ קטן נוסף להזכיר לו על המוצר שלך. אם עשית דיוור לקהל יעד מסוים כדאי לחזור עליו לפחות עוד פעמיים כדי להפוך את המתלבטים ללקוחות.

הבסיס

• במעטפות תמיד שימו כתובת להחזרה כדי לעדכן את רשימות התפוצה. במקום לשלוח שוב ושוב לכתובות לא עדכניות ולשלם על עלות הבול ללא טעם , במקרה שהגעתם אלינו אחרי שהמעטפה כבר הודפסה אנו נעזור לכם כן להשתמש במעטפות הקיימות ולא להדפיס מחדש.
• כל הנושא של המיקוד וטיוב קבצים דורש התייחסות מיוחדת: סידור הקבצים מראש וגם סידור דברי הדואר מראש על פי החוקים של  הדאר , מיקוד, קוד חלוקה ומעטפה תקנית הם דרך נהדרת לחסוך בעלות הבול.
• אמינות - יש לשתול שמות פיקטיבים בתוך רשימת התפוצה וכל זאת כדי לבדוק את לוחות זמני בצוע העבודה, הגעה והחשוב ביותר שלכל הרשימה נשלחים החומרים .
• אנחנו עוזרים בזה ללקוחותינו גם בייעוץ וגם בביצוע.


מעטפות


• על המעטפה צריך להיות כפתור טריגר
כדאי  ואפשר להוסיף משפט מסקרן על המעטפה כדי לעודד את פתיחתה.)
• אפילו בחלוקת פליירים – שזה יבדל אותם מכל היתר – להכניס את הפלייר לתוך מעטפה ועל המעטפה לכתוב "המתנה בפנים" (להעניק מתנה בפלייר)
• המעטפה צריכה להיות תקנית, בול שולם, 1.5 ס"מ שוליים שלא תשלמו יותר כסף
• אם אתם לקוח קטן שרק מתחיל, עשו פיילוט שלחו מספר קטן של מעטפות  – (כדי לקבל הנחה בדאר ניתן לשלוח 1000 מכתבים) מכתב אפשר אפילו 1,000, ב-3,000 במשקל מעל 30 גרם ומעטפות חריגות  תקבל הנחה בדואר
• מעטפת נייר צריך בכל מקרה להדפיס אז כדאי להוסיף לה מלל פרסומי ולנצל את השטח
• הרעיון תלוי במה העסק מתמחה.
• אריזה חייבת להיות אסתטית כי חלק מחוויית הקבלה זה עידוד הסקרנות. לא לגלות הכל מייד להשאיר חלק מכוסה.
• למגזינים וחומר פרסומי אפשר לארוז בניילונית שקופה. אך חשוב שהניילון יהיה איכותי ולא מכוער. לדוגמא  חברת תכשיטים שלחה את קטלוג התכשיטים  באריזת נילון  יוקרתית במיוחד .
• יעוץ ראשוני לפני הוצאת ערכת דיוור מיוחדת
• חסכתי ללקוחה אלפי שקלים על דואר תגוביינא. היא רצתה לצרף מעטפה מבוילת לדיוור (2 ₪). המלצתי לה על מעטפת תגובינ שעליה משלמים רק אחרי שהלקוח החזיר את המעטפה אליך. 2,000 ₪ על מעטפות משולמות מראש = 4,000. אבל אם רק 1,000 מעטפות מוחזרות אל העסק אז העלות אמתית תהיה 2,000 ₪.
• כששולחים ספר באריזה בודדת, אם זה כריכה קשה תמיד לשלוח באריזת פצפץ ולא באריזת נייר כי הכריכה הקשה קורעת את המעטפה וזה מגיע ללקוח מסמורטט ולא אסתטי.
• לא כל A5 הוא זהה:
•  יש מעטפה בגודל 16/23.7, או 18/25. בדיוור 16/23.7 התשלום יותר נמוך מאשר בדיוור של 18/25. ההבדל הוא משמעותי לכן כדאי לוודא את הנושא לפני שרוכשים ומדפיסים.
• לפעמים אנשים חושבים שהדפסת פרוספקט /עלון/מכתב בנייר זול ודק במאמץ לחסוך בדיוור – אבל העלון /הפרוספקט המכתב  מגיע ללקוח כשהוא קרוע וסמרטוטי... החיסכון במקרה הזה לא מצדיק את התוצאה. עדיף להשקיע בניר יותר איכותי  כדי לוודא שהמשלוח יגיע כפי שתכננת.


מארזים


• אריזות צריכות להיות מיוחדות, ערכות דיוור / ערכות קד"מ לדוגמא  שטראוס רצו לפנק את הסוכנים אז שלחו להם ערכה עם טעמים שיש בגלידות החדשות – בקופסאות פלסטיק מילאנו פצפוצי שוקולד לבן, שוקולד מריר, קוקוס, בוטנים. עשינו עיטוף.
• חברה שיש לה מספר משרדים בארץ יכולה להכין ניוזלטר פנימי מודפס ולשלוח אותו לכל העובדים בצירוף מתנה משחק לילדים או משהו משפחתי אחר. היתרון של משלוח ניוזלטר לעובדים  יוצר תחושת שייכות חזקה יותר.
• הכנו ערכת דיוור לחברה גדולה עם 6 מי פה ומשחות שיניים, דוגמיות. לחלוקה ידנית או בדואר שליחים.
• מספר ספרים של פרס ספיר נשלחו על ידינו מפעל הפיס לספריות העירוניות
• אפשר לעשות כל קומבינה שעולה על הדעת ליצירת חבילה אישית. לדוגמא, נניח שבא לך לפנק את לקוחותיך עם ערכת פיקניק: לוקחים סינרים, מכניסים לכיסים שלהם ציוד פיקניק, מקפלים, אורזים בקרטון שמתאים למטרה, ושולחים.
• איך שולחים ערכת פיקניק בעלות נמוכה יותר? מכינים ערכת "דמה" ושמים בכיס של הסינר קופון שמעוצב כמו כלי בישול (נניח כמו מלקחיים או תרווד לפיקניק) ולכתוב "רצינו לפנק אותך, המתנה מחכה לך בסניף..."

גימיקים


• הרעיון הכללי  בגימיק פרסומי - הוא כל הזמן להישאר במודעות של הלקוח.
• מנהלת שיווק של מסעדה יוקרתית ביקשה ממני רעיונות לשיווק המסעדה. נתתי לה המלצה איך לרכוש רשימות תפוצה מתאימות, להזמין אותם לארוחת טעימות. הצעתי לה שכל סוכן נסיעות שמגיע יקבל כוס תרמית ממותגת כי איתה הוא מסתובב כל היום. לדוגמא, עסק בתחום הניהול הפיננסי הכין מתקן מיוחד שמשמש במקום המטבע לעגלת הסופרמרקט, וכך חוסך ללקוחותיו כסף.


אולי יעניין אותך גם: 

פרסום בפייסבוק מחיר


• תחתיות לכוסות קפה
• פד לעכבר עם לוח שנה 12 חודשים דפים נתלשים  נתלש שעליו כל החגים
• אופטיקאים יכולים לשלוח מטלית ניקוי למשקפיים , כפפה לניקוי משקפים , שרשרת למשקפים , נרתיק מבד



הטיפים למשלוח 



• המוצר ששולחים צריך להיות קטן ולא כבד כי זה מייקר את עלויות המשלוח.
• אם המוצר גדול אז עדיף לשלוח דמה
• לפני שמתחייבים לפרויקט עדיף להתייעץ עם חברת הדיוור –יעוץ מקדים
• הדפסה צריכה להיות אישית ככל הניתן – עדיף שבראש כל מכתב יתנוסס שמו הפרטי של האדם, אבל אם אי אפשר אז שם העסק או תחליף סביר.
• לכל רעיון - פתרון: לקוח אשר ביקש להמחיש את יכולת חומר הניקוי שלו, ביקש שנצבע עבורו חולצות. ערכת ההדגמה שנשלח ללקוחות כלל: חומר ניקוי וחולצה צבועה בכדי שהלקוח יוכל להתנסות בעצמו בניקוי כל הכתמים.

By Wordpress SEO 21 wixsite © 2022 unixvision

logo בניית אתרים בחינם