x

www.lunagrand.co.il :כתובת אתר 04-8221000 :טלפון
info@lunagrand.co.il :דוא"ל 04-8321555 :פקס גרנד קניון, חיפה :כתובת
אודותינו
לונה גרנד - פארק שעשועים ענק וממוזג- היחיד מסוגו בישראל. חווית בילוי מושלמת בחורף ובקיץ!!
לונה גרנד

5000 (!) מ"ר של מימוש חלומות בפארק השעשועים המקורה והממוזג הגדול בצפון.
רכבת הרים לכל הגילאים!! , מכוניות מתנגשות, קרייזי סרף מסתובב 360 מעלות, קנגורו קופץ, סימולטור טיסה מיוחד, טרמפולינות באנג'י, תחרות מרוץ סוסים, ירי כדורים צבעוניים בתותחים... כל אלה ועוד- מוקפים תפאורת "דיסני" מדהימה, ומנצח עליהם צוות בידור עם ליצנים, מאפרים, אקרובטים, בובות ענק, פינות יצירה ועוד...
לקטנטנים (מגיל שנה) - קרוסלת סוסים, רכבת ריו-גראנדה, גלגל ענק, שייט בסירות קאנו, שיירת ג'יפים במסלול, ג'ימבורי, אומגות, מתנפחים ועוד...
ההורים מוזמנים לעלות ביחד עם הילדים על המתקנים הרבים או לשבת בכיף באחת הפינות שלנו - מזנון ומסעדה או אספרסו-בר חדש.
החנייה- חינם ובשפע

שעות הפתיחה:
לקהל הרחב: שבתות, חגים, חוה"מ וחופשות - החל מ-10:00 ועד 21:00. ימי א' - 14:00 עד 20:00. ימי ד', ה' - 15:30 עד 20:00. ימי ו' - 13:00 עד 20:00.
לקבוצות, בתי ספר, גני ילדים, ימי כיף וכו' - כל ימות השנה ובכל השעות בתיאום מראש!

* כל המתקנים והפעילויות כלולים במחיר הכרטיס
* ט.ל.ח. * ההנהלה רשאית לשנות מחירים ומבצעים בכל עת!

מחירי כניסה
שבתות חופשות וחגים - ילד 57 ש"ח, מבוגר 18 ש"ח.
ימי לימודים - ילד 47 ש"ח, מבוגר 15 ש"ח.

איך מגיעים?

כתובת: גרנד קניון - דרך שמחה גולן 54, נוה שאנן, חיפה.

מדרום וממרכז:
> בכביש החוף עולים במחלף הכניסה לחיפה לכיוון הטכניון ופונים שמאלה ברמזור. > חולפים על פני מרכז הקונגרסים ועולים בדרך "פרויד" עד הסוף. > בצומת ה T פונים שמאלה ומייד ימינה במרכז חורב. > אחרי כשני קילומטרים- הגרנד קניון מצד ימין!!
מצפון:
> נוסעים בצומת הצ'ק פוסט לכיוון חיפה ואחרי כחמישים מטרים עולים על גשר פז. > פונים שמאלה לכיוון נוה שאנן ועולים בכביש "דורי" עד צומת מרכז זיו בנוה שאנן. > פונים ימינה, רמזור ראשון שמאלה ושוב שמאלה לרח' שמחה גולן. מצד ימין – הגרנד קניון!