ניהול מערכות משרדיות
נושאי לימוד:
· מינהל: תחומי מנהל, תקציב וחשיבותו, מבנה ארגון סמכויות וכו'
· ניהול מערכות משרדיות: טיפול במידע, דואר אלקטרוני, ניהול זמן וכו'
· המזכירה כנותנת שירות: יחסי –ציבור וקבלת קהל, טיפול בלקוח, תקשורת בין אישית.
· תכתובת מנהלית: דפוסי כתיבה מנהלית, ניסוח מכתבים.
· מיומנויות מחשב: הכרת המחשב, מעבד תמלילים, הקלדה בשיטת אילום, הכרת אינטרנט, גיליון אלקטרוני ומצגות.
· סדנאות לשיפור מיומנויות עבודת המזכירה.
ניסיון-מעשי "סטאז'" במקום עבודה.
לעומדים בהצלחה במבחן סווג מקצועי – תינתן תעודה מקצועית של משרד התמ"ת
|