x
בניית אתרים בחינם
הפוך לדף הבית
הוסף למועדפים
שלח לחבר
 
 
תוכניות מספר 1 זה פה
אתר שווה זה פה
אתר מעודכן זה פה
אתר מעוצב זה פה
אתר מענין זה פה
אתר שיש בו הכל זה פה
ואם לא תיכנסו לפה תפסידו
 
 
 
 
   פורום יוגי הו    פורם גקי צאן    פורום אמי יומי    פורום תקועים בזמן    פורום קטנטנות    פורום גוניפר לי
   פורום הצלצול הגועל    פורום קובי קובי    פורום דרגון בוסתר    פורום נביא החושך    פורום כל כך רייבן תמונות    פורום היקארו נו גו
   פורום נערי שעולין    פורום פוקימון    פורום סדריק    פורום נארוטו    פורום אתומית בתי    פורום מאיה ומיגל
   פורום טוקיו מיו מיו    פורום אוריגמי    פורום דיסני    פורום בולים    פורום כללי
 
    דף הבית
    אוריגמי דג
    אוריגמי עגור
    אוריגמי פרח
    אוריגמי פרצוף
    אוריגמי לב
    תמונות פו הדוב
    מיקי מאוס
    דמויות חמודות
    חיות ונופים
    ליקוי ענים
    דפי צביה
    משפחת סופר על תמונות
    אריאל תמונות
    פיתרפן תמונות
    פינוקיו תמונות
    שלגיה תמונות
    דמויות שלגיה
    חיחנים
    סמיילים ועוד ..
    סקריפטים
    שמות לאתרכם
    על בוב ספוג וחברב
    דפי צביה בוב ספוג
    לבוני אתרים רקעים
    לבוני אתרים לוגים
    לבוני אתרים כפתורים
    בובות ברץ
    שחקנים מיפל סתורי
    צייר את שרק
    נירות מיחתבים
    בדיכות
    גלויות מנחים
    פוקימון תקצרים
    פוקימון תמונות
    נארוטו תקצירים
    נארוטו תמונות
    מיה ומיגל תקצירים
    מיה ומיגל תמונות

פוקימון מידע:

 

פוקימון דברי הימים

פרק 1:
הפושעים החדשים של צוות רוקט, אטילה והאן, יוצאים ללכוד את הפוקימון האגדי ראייקו במטרה לרתום את הכוח שלו ולהשתמש בו כדי להשתלט על העולם. ג'ימי , מרינה וג'קסון, שלושה מאמנים חדורי פעולה, נלחמים כדי להציל את הפוקימון האגדי.

פרק 2:
הפושעים החדשים של צוות רוקט, אטילה והאן, יוצאים ללכוד את הפוקימון האגדי ראייקו במטרה לרתום את הכוח שלו ולהשתמש בו כדי להשתלט על העולם. ג'ימי , מרינה וג'קסון, שלושה מאמנים חדורי פעולה, נלחמים כדי להציל את הפוקימון האגדי.

פרק 3:
הפושעים החדשים של צוות רוקט, אטילה והאן, יוצאים ללכוד את הפוקימון האגדי ראייקו במטרה לרתום את הכוח שלו ולהשתמש בו כדי להשתלט על העולם. ג'ימי , מרינה וג'קסון, שלושה מאמנים חדורי פעולה, נלחמים כדי להציל את הפוקימון האגדי.

פרק 4: חסר

פרק 5:
ברוק חוזר לעיר מולדתו פיוטר ומגלה שאמו הפכה את מכון פיוטר למקום מצועצע עבור פוקימונים מסוג מים. ברוק מחליט להזמין את אימו לקרב על גורלו של המכון.

פרק 6:
מיסטי חוזרת למכון סירוליאן כדי לקחת את תפקיד המנהיגה ומגלה שגרידוס משתולל. אחרי שהיא מנסה הכל, היא כולאת אותו בחוסר רצון בכלוב. האחים הפוקימונים הבלתי מנוצחים מנצלים את המצב כדי להתנקם ומנסים להוריד את מיסטי מכס המנהיגות.

פרק 7:
כשג'סי, ג'ימס ומיאו מצילים בטעות כפר מחורבן, תושבי הכפר רואים בהם גיבורי על. הם מנצלים זאת לטובתם ובזמן שהם מעמידים פני טובים, הם מנסים להפוך את הכפר למבצר של צוות רוקט.

פרק 8:
צוות רוקט, קאסידי ובוץ', מסתננים למעבדה של פרופסור אוק וגונבים את כל הפוכדורים שמאוחסנים שם. טרייסי, פרופסור אוק והפוקימונים בחווה חייבים לעבוד יחד להביס אותם ולהחזיר את הסחורה הגנובה.

פרק 9:
מיסטי וחבריה מגלים שתגי הטיפה של המכון נגמרו. הם יוצאים לכפר רפורה למצוא את האומן המקומי שמכין אותם. האומן, שמתגלה כזקן נרגן, מלמד אותם להכין תגים לבד ולהרוויח אותם ביושר.

פרק 10:
במהלך חזרות לתוכנית טלוויזיה, פרופסור אוק נעלם. טרייסי וריצ'י חוקרים את העלמותו ומגלים שהוא נחטף על ידי צוות רוקט, כחלק ממזימה זדונית לפתח פוקימון חזק יותר.

פרק 11:
מיסטי פוגשת ילד בשם ג'ורג'יו שמחזיק בפוקימון הנדיר דלקאטי ודלוק עליה. כשהיא דוחה את בקשתו לדייט, ג'ורג'יו מזמין אותה לקרב עם תנאי: אם הוא מנצח היא יוצאת איתו לארוחת ערב. אבל בזמן שג'ורג'יו מנסה לגנוב את ליבה, צוות רוקט מנסה לגנוב את הפוקימון שלו.

פרק 12:
בעזרתו של סלבי, פוקימון המסע בזמן האגדי, ניתנת לריצ'י הזדמנות מדהימה לשכתב את ההסטוריה ולהציל חיים ובכך לשנות את עתידה של עיירה שלמה.

פרק 13:
בזמן שהם שוב מתעופפים, צוות רוקט, ג'סי וג'ימס מעלים זכרונות על ימיהם הראשונים באימונים ואיך הם הפכו לצוות.

פרק 14:
גילברט, הילד הסנוב של ראש העיר פאלט, עומד להתחיל במסע הפוקימונים שלו, אבל לפני כן הוא יכול לבחור את הפוקימון הראשון שלו. בלבאזאור, צ'רמנדר וסקווירטל הקטנים בורחים ופרופסור אוק, גילברט וטרייסי חייבים למצוא אותם לפני שהם יפגעו.

פרק 15:
פרופסור אוק מקבל הודעה מסתורית מגארי שאומרת לו להגיע למעבדת המחקר שלו שבאי. כשהוא וטרייסי מגיעים, הם מגלים שגארי הצליח להקים לתחייה ארודאקטיל- פוקימון פרה היסטורי נעלם. הבעיה מתחילה כאשר ארודאקטיל בורח...

פרק 16:
מיסטי ואחותה דייזי מתרגשות להחזיק שני פוקימוני מים חדשים ונדירים, קאסורין ולאבורין. בוץ' וקאסידי מנסים לגנוב את הפוקימונים ומיסטי, טרייסי ודייזי יוצאות להשיבם.

פרק 17:
קייסי נרתמת לעזור לזורק האלוף של נבחרת הבייסבול האהובה עליה, אלקטאבאז, לצאת מהפחד שתקף אותו ולחזור לנבחרת. כדי להצליח היא חייבת לעזור קודם לצ'אריזארד שלו למצוא את האש האבודה שלו.

פרק 18:
ריצ'י מפליג על ספינה ופוגש את סילבר, איש הנחוש למצוא ולהילחם בפוקמון האגדי מולטרס. ריצ'י עוקב אחריו לאי וולקני כדי לגלות שבוץ' וקסידי זוממים ללכוד בעצמם את הפוקימון האגדי.

פרק 19:
בזמן חופשה מצוות רוקט, מיאו מתכנן להגשים את חלומו הגדול לבנות פסל ענקי של עצמו, אך כשימיך תפוסים בגניבת סלי פיקניק, פיצות ספוגות מים ופארק מלא בפוקימונים מרגיזים, קשה להישאר ממוקד במשימה.

פרק 20:
בעיר הגדולה קל למצוא את עצמך עושה צרות, במיוחד אם אתה פיצ'ו קטן ופיצ'ו גדול. הצטרפו לאחים פיצ'ו והפוקימונים שלהם כשהם מחפשים הרפתקאות בעיר ומוצאים את עצמם בכמה מצבים לא נעימים.

פרק 21:
מיאו מצפה לשני ימי המנוחה האחרונים שלו, אך כשפוקימון בלתי נראה בורח עם ארוחת הצהריים שלו ומוביל אותו למרדף סנדוויץ' פראי, נראה שהחופשה שלו תיגמר בצורה מאכזבת. עד שפוקימונית וורודה ויפה מופיעה ונותנת לו שיעור על החיים ועל האהבה.

פרק 22:
אש, מיסטי וברוק יוצאים להשיג עוגת חג מולד ומשאירים את הפוקימונים לבד בבית. דברים יוצאים במהירות משליטה ועץ חג המולד בסכנה. פיקצ'ו וחבריו מצילים את העץ.
בזמן משחק בשלג, טוגפי מגלה עקבות רגליים ענקיות שמובילות את פיקצ'ו והחבורה לקנגסקן.

 

 

 


 

 
אתר שווה זה פה
אתר מעודכן זה פה
אתר מעוצב זה פה
אתר מענין זה פה
אתר שיש בו הכל זה פה
ואם לא תיכנסו לפה תפסיד