x
בניית אתרים בחינם
הפוך לדף הבית
הוסף למועדפים
שלח לחבר
 
 
תוכניות מספר 1 זה פה
אתר שווה זה פה
אתר מעודכן זה פה
אתר מעוצב זה פה
אתר מענין זה פה
אתר שיש בו הכל זה פה
ואם לא תיכנסו לפה תפסידו
 
 
 
 
   פורום יוגי הו    פורם גקי צאן    פורום אמי יומי    פורום תקועים בזמן    פורום קטנטנות    פורום גוניפר לי
   פורום הצלצול הגועל    פורום קובי קובי    פורום דרגון בוסתר    פורום נביא החושך    פורום כל כך רייבן תמונות    פורום היקארו נו גו
   פורום נערי שעולין    פורום פוקימון    פורום סדריק    פורום נארוטו    פורום אתומית בתי    פורום מאיה ומיגל
   פורום טוקיו מיו מיו    פורום אוריגמי    פורום דיסני    פורום בולים    פורום כללי
 
    דף הבית
    אוריגמי דג
    אוריגמי עגור
    אוריגמי פרח
    אוריגמי פרצוף
    אוריגמי לב
    תמונות פו הדוב
    מיקי מאוס
    דמויות חמודות
    חיות ונופים
    ליקוי ענים
    דפי צביה
    משפחת סופר על תמונות
    אריאל תמונות
    פיתרפן תמונות
    פינוקיו תמונות
    שלגיה תמונות
    דמויות שלגיה
    חיחנים
    סמיילים ועוד ..
    סקריפטים
    שמות לאתרכם
    על בוב ספוג וחברב
    דפי צביה בוב ספוג
    לבוני אתרים רקעים
    לבוני אתרים לוגים
    לבוני אתרים כפתורים
    בובות ברץ
    שחקנים מיפל סתורי
    צייר את שרק
    נירות מיחתבים
    בדיכות
    גלויות מנחים
    פוקימון תקצרים
    פוקימון תמונות
    נארוטו תקצירים
    נארוטו תמונות
    מיה ומיגל תקצירים
    מיה ומיגל תמונות

פרק 1 מזל רע
המזל הרע מבקר בבית משפחת סנטוס, ומכיון שאבא של מאיה ומיגל מתכנן ארוחת ערב עם איש עסקים חשוב, מאיה ומיגל מחליטים לטהר את הבית בעזרת עקרונות הפנג שואי ולגרש ממנו את המזל הרע. אולם לאחר עבודה מאומצת מסתבר למאיה ומיגל שקשה ללמוד פנג שואי על רגל אחת.

פרק 2 השדכנית
מאיה מחליטה שדודה אלנה הרווקה היא בודדה ועצובה ומחליטה למצוא לה שידוך. היא פוצחת בחיפושים ומחליטה שסניור פיליפה הדוור הוא השידוך המתאים ביותר. מאיה מיגל וכל החברים יוצאים למבצע שמטרתו להפגיש בין אלנה לפיליפה במרכז הקהילתי.

פרק 3 כשמאיה פגשה את אנדי
ילד חדש בשם אנדי מגיע לשכונה. לאנדי יש רק יד אחת ומאיה ומנסה לעשות הכל כדי שירגיש בנוח ואוסרת על מיגל לשחק איתו בספורט כדי שלא ירגיש נכה. מסתבר שאנדי הוא חובב ספורט מושבע ומאיה לומדת שיעור חשוב באופן שבו יש להתייחס לילדים שונים.

פרק 4 החתימה
מאיה רוצה להשיג למיגל חתימה של שחקן בייסבול מפורסם בשם אורלנדו פלורס.
היא משכנעת את כריסי לעזור לה במשימה והשתיים מנסות להשיג את החתימה בצורות שונות ומשונות ומסתבכות בכל מיני צרות צרורות.

פרק 5 גאטו ופאסו
החתול של כריסי הולך לאיבוד והילדים תולים פוסטרים בשכונה בתקווה למצוא אותו. הבעיה היא שבמקום לכתוב גאטו - כלומר אבד חתול. הם כותבים פאטו כלומר אבד ברווז. מישהו מביא להם את הברווז האבוד והם לא ממש יודעים מה לעשות איתו.

פרק 6 המטבחון החדש
מאיה ומיגל מחליטים לפתוח מחדש את המסעדה של סבתא אלנה, כדי לשמח את תושבי השכונה בימים הגשומים. הם ניגשים למלאכה בהתלהבות אבל מגלים שלא כל כך פשוט לבשל מאכלים קסומים.

פרק 7 המכתב
אנדי רוצה להציע חברות לילדה חדשה בשם אספרנסה, אבל הוא מתבייש. מיגל מנסה לעזור לו לכתוב לה מכתב בספרדית, אבל מאיה מוצאת את המכתב וחושבת שמיגל מאוהב באספרנסה. היא מחליטה לגרום לאספרנסה להתאהב במיגל, אבל אחרי שהיא משיגה את מטרתה, מסתבר לה שהיא טעתה. עכשיו אנדי האומלל מקנא וכל החברים מחליטים להפוך את היוצרות ולנסות לגרום לאספרנסה להתאהב באנדי.

פרק 8 להיות חלק מהשבט
מאיה מרגישה שפאקו התוכי עצוב והרופאה מסביר לה שהתוכי עצוב משום שהוא חיה חברותית שלא אוהבת להיות לבד. מאיה מחליטה לקחת את פאקו איתה לבית הספר, אבל מכיוון שאסור להכניס חיות לשעורים היא מחביאה אותו בתיק. אבל פאקו לא אוהב להיות נעול בתיק, הוא מתחיל לצעוק, לדבר ולסבך את מאיה ומיגל בצרות צרורות.

פרק 9 הגולגולת
מאיה צריכה להכין הרצאה על מכסיקו ולשם כך היא מבקשת מסבתא שלה את הגולגולת שהכינה כדי להניח על המזבח של אבא שלך ביום המתים. מאיה מקבלת ציון גבוה על ההרצאה המוצלחת אבל מאבדת את הגולגולת, היא מחפשת פתרונות שונים ומשונים לפתרון הבעיה ומתעלמת מהפיתרון הפשוט ביותר: ללכת ולספר לסבתא אלנה מה באמת קרה.

פרק 10 פוליטיקה
מאגי מחליטה לרוץ לנשיאות הכיתה, כדי שתוכל להיות מעורבת מסיבת סוף השנה שבה היא רוצה לרקוד סולו, אבל אין לה מצע מגובש והיא נאלצת להתמודד עם סימון שבאמת רוצה לעזור לחבריו לכיתה לפתור את בעיותיהם.

פרק 11 החופשה של טיטו
בן הדוד טיטו, מתגעגע לביתו ולבני הדוד שנשארו במכסיקו ומאיה מנסה לעודד אותו באמצעות מסיבה מקסיקאנית גדולה שמטרתה להביא את מכסיקו לארצות הברית.

פרק 12 הנסיך ההססן
מאיה מנסה לעזור לטיטו כדי לצאת מהביישנות שלו והולכת יחד איתו לאודישנים להצגה בשם הנסיך ההססן. טיטו זוכה בתפקיד אבל הוא לא מצליח לתפקד על הבמה כשמאיה לא לידו. מאיה מנסה לתגבר את הביטחון העצמי שלו בשיטות שונות ומשונות.

פרק 13 הארנבון והבריון
ילד גדול וחזק במיוחד מגיע לשכונה. הוא בגיל של מאיה ומיגל אבל נראה הרבה יותר גדול מכולם, ולכן הילדים חושבים שהוא בריון מרושע ומתרחקים ממנו. בסופו של דבר מסתבר שהוא ילד ביישן שמנסה להרשים את כולם ומשיג תוצאות הפוכות לגמרי.

פרק 14 זמן משפחתי
כל בני משפחת סנטוס עייפים טרודים ולחוצים ומאיה משכנעת אותם לצאת למחנה באמצע החורף. אבא ואמא מסכימים אבל בסופו של דבר מסתבר שמאיה שכחה כל מיני דברים חיוניים ושמזג האויר לא פועל לטובתם.

פרק 15 הפתעה הפתעה
כריסי שולחת לאנריקה הזמר מכתבים ממעריצים מדי יום אבל אנריקה לא עונה לה וזה שובר את ליבה. מאיה רוצה לעודד אותה, ומחליטה להכין לה מסיבת הפתעה. אבל אז מסתבר שאבא של כריסי קנה לה כרטיסים להופעה של אנריקה בדיוק לאותו היום.

פרק 16 יום עם גרג ואיסוקה
מאיה מרחמת על גרגר ואיסוקה השכנים משום שאין להם ילדים. היא מחליטה שהיא ומיגל יבלו איתם סוף שבוע שלם כדי להוכיח להם שילדים הופכים את החיים לשמחים ומאושרים יותר.

פרק 17 הונג קונג
כריסי אמורה לעבור לסין יחד עם הוריה ולהתגורר בהונג קונג. היא נכנסת לדיכאון עמוק ולא מפסיקה לבכות, אבל החברים עושים הכל כדי לשכנע אותה שהונג קונג היא עיר מעניינת ושמעבר אליה יכול להיות מרגש ומעניין.

פרק 18 המקצוע הכי מדליק
הילדים נשלחים לעבוד עם הורים שונים כדי ללמוד מקצועות שונים. מאיה נשלחת לסוכן ביטוח מיואש ומשועמם ומחליטה לגרום לו לחזור ולאהוב את המקצוע שלו.

פרק 19 איך עושה מיגל
טיטו רוצה להיות גדול כמו מיגל. מיגל הוא הגיבור שלו ומאיה מציע לו שינסה לחקות את מיגל. טיטו שומע לעצתה, אבל אז מגלה מאיה לתדהמה שיש לה שני אחים תאומים.


פרק 20- המאמנת הכי מדליקה בעולם
מאמן נבחרת הכדורגל פורש ורוזה מתנדבת לעבוד במקומו, היא מאמנת מצוינת וכל הילדים אוהבים אותה חוץ ממאיה ומיגל שמתביישים בפליטות הפה שלה.

פרק 21- הרפתקאותיו של ארנבצפור
מיגל כותב ומצייר ספר הרפתקאות מצויר לקראת תחרות אבל הוא נעשה חולה לפני שהוא מצליח לסיים את הסיפור. מאיה ושאר החברים מתכנסים לסיעור מוחות ועוזרים לו למצוא סוף לסיפור.

פרק 22- עבודת צוות
מאיה ומיגל משתתפים בחידון זוגות הטלויזיה, אבל במקום להתחרות בזוגות האחרים הם מתחילים להתחרות אחד בשניה.

פרק 23- המתאגרף
שכן חדש עובר להתגורר בבניין של מאיה ומיגל וטיטו מחליט שהשכן הזה הוא "אל גואמאסו" - המתאגרף המפורסם בעל המסכה. הבעיה היא שהשכן החדש הוא דווקא אופה וטיטו מחפש הוכחות שיוכיחו כי גאס הוא המתאגרף המפורסם שמסתתר תחת זהות בדויה של אופה.

פרק 24- קצת תרבות
מאיה, מיגל, תיאו ומאגי אמורים ללכת להקרנת בכורה של הסרט "חזרתו של הנסיך נאבולה לחלל". הילדים מתרגשים מאוד אבל כשהם מגיעים לקולנוע מתברר שמאיה שכחה לקנות כרטיסים וכל הכרטיסים אזלו. אבא של מאיה ומיגל מציע לילדים לבקר בתערוכה של תרבויות עתיקות. הילדים מצטרפים אליו בחשש אבל בסופו של דבר מגלים שגם בתרבויות העתיקות יש מסורת מרתקת של סיפורי הרפתקאות מסעירים.

פרק 25- ההתערבות
מאיה ומיגל עורכים התערבות: מאיה תפסיק להתערב בחייהם של אחרים ומיגל יפסיק לשחק במשחקי מחשב אולם מאיה מתקשה מאוד שלא להושיט עזרה לחבריה וכאשר מגיע מקרה חירום אמיתי, אפילו מיגל מבקש ממנה לשכוח את ההתערבות ולעזור למאגי שנקלעה לצרה.

פרק 26- אחיות קופידון
מאיה, כריסי ומאגי מחליטות להיכנס למועדון המעריצים של האחיות קופידון. הן מקבלות מסיכות וכנפיים ומחליטות להפיץ אהבה, מתיקות ושלום ברחבי היקום אולם לא עובר זמן רב עד שהן מגלות שקשה להכריח אנשים לקבל את בשורת האהבה שלהן.

פרק 27: נבחרת סנטוס
מאיה תוקעת בחצוצרה שנייה לפני שמיגל בועט לשער ומבקיע את הגול המכריע והקבוצה שלו מפסידה. מיגל נכנס לדיכאון ומאיה מנסה לעודד אותו, משכנעת אותו להצטרף לתחרות הגדולה של הקרנבל ביום שלמחרת ורותמת לתחרות גם את טיטו, אבואלה ופאקו.


פרק 28: החברות הכי טובות
מאיה כריסי ומאגי, שלוש החברות הטובות בעולם רבות בגלל דוח קריאה וחדלות לדבר זו עם זו. גם מיגל, אנדי ותאו רבים בגלל אימוני הכדורגל וכך כל אחד מהם יושב לבד ומרגיש בודד, עד שכולם מבינים שגם אם כועסים ורבים תמיד כדאי למצוא דרך להשלים ולחזור להיות חברים.


פרק 29: עין הרע
מיגל הוא החובט המצטיין של קבוצת הבייסבול אבל הוא מאבד את הביטחון ומתחיל להפסיד. תאו ואנדי מחליטים שיש עליו עין הרע ומנסים לעזור לו לגרש אותה.


פרק 30: כישרון לכלבים
גברת סלאביאטי, השכנה האהובה על מאיה ומיגל מוזמנת לפגישת מחזור אבל אין לה כסף לכרטיס טיסה. מאיה ומיגל מחליטים לתת לה את הכסף לפגישת המחזור וכדי להשיג את הכסף הם מחליטים להוציא לטיול את כלבי השכנים. הם מצליחים מאוד במלאכה אבל אז הם מחליטים להרחיב את העסק ולוקחים על עצמם יותר מדי מטלות.


פרק 31: מתכון לאסון
מאיה תורמת ספר בישול של אימא שלה ליריד הספרים של בית הספר ואחר כך, כאשר מתברר שאימא שלה זקוקה למתכון כדי להרשים חברת ילדות שבאה לביקור בתבשיל מיוחד, היא ומיגל מנסים לחפש את הספר ולהציל את המתכון האבוד.


פרק 32: חבר בהתכתבות
למיגל יש חבר לעט בדואר אלקטרוני מפורטו ריקו. הוא מנסה להרשים אותו ומספר לו סיפורים שלא היו ולא נבראו עליו ועל משפחתו אבל יום אחד רומן כותב למיגל שהוא מתכוון לבוא לביקור ומאיה ומיגל מחליטים להעמיד פנים שכל הסיפורים שמיגל המציא הם נכונים.


פרק 33: הסבתא הכי הכי
לולה מספרת על כישרונותיה של סבתה שהייתה כוכבת קולנוע ותיאטרון מפורסמת ומאיה מקנאה בה וממציאה סיפורים על קריירה קולנועית בעברה של אבואליטה. הסיפורים הולכים ומסתבכים עד שמאיה נאלצת להודות באמת.


פרק 34: הדוגמן
מיגל מבטיח למאיה להשתתף בתצוגה אופנה שהיא וחברותיה מארגנות, אבל לאחר שמתברר לו שמאמן נבחרת הכוכבים יגיע לתצוגה הוא מתבייש ופוחד שאם ישתתף במופע, סיכויים להתקבל לנבחרת יפגעו.


פרק 35: המלחמה על הטעם
מאיה, מיגל, אלנה וטיטו מבקרים בגלידריה השכונתית ומגלים שהטעם האהוב על מיגל יורד מן המדף. מאיה שהכינה הרצאה על הספר דון קישוט, מחליטה שהיא ומיגל צריכים להתחפש לאבירים ולצאת למלחמה להצלת הטעם.


פרק 36: התזמון של מר שו
מורה מחליף לחשבון מגיע לכיתה של מאיה ומיגל והילדים מתקשים להתרגל אליו משום שהוא עורך להם מבחנים בכל יום. הוא מנסים להתידד איתו ומחליטים להקים מועדון חשבון ולבקש ממנו להיות היועץ. הם עושים זאת רק כדי להימנע ממבחנים אבל במשך הזמן הם באמת מתחילים לאהוב חשבון .


פרק 37: חיית המחמד של טיטו
העכביש של טיטו מפסיד בתחרות חיות המחמד המוזרות של בית הספר. טיטו מאוכזב מאוד ומאיה מנסה לעודד אותו ומשכנעת אותו להמציא מפלצת שאינה קיימת כדי להקניט בה הילדים שנצחו. הילדים דורשים לראות את המפלצת הזאת ומאיה וטיטו נאלצים לביים מופע מפלצות מפחיד. בסופו של דבר המופע מצליח מאוד, אבל אז הגולם קם על יוצרו והמפלצת הדמיונית מתעוררת לחיים.


פרק 38: תאומים אמיתיים
מאיה ומיגל מתחרים עם בארי וגארי, תאומים זהים, על כניסה לתכנית מציאות. בימאית התוכנית והצלם מחפשים את התאומים האמיתיים, ומאיה ומגיל מנסים להיות כמה שיותר דומים זה לזה. הם נאלצים להקריב קורבנות רבים בדרך אל התהילה, אבל לבסוף הם מגלים שעדיף להיות תאומים שונים כי כך כל אחד שומר על האופי והטעם המיוחדים שלו.


פרק 39: סנטיאגו הרוכב

סנטיאגו רוצה לצלם פרסומת לחנות החיות שלו, ומאיה מציעה הם ישכרו את שרותיו של בימאי מקצועי. הבימאי משנה את החנות, מאפר את בני המשפחה מוסיף רקדנית וחיות בר ובסופו של דבר הוא מפרסם את החנות בלי להציג את החנות עצמה. מאיה מיגל וסנטיאגו, מחליטים לביים את כל הפרסומת מחדש והפעם בלי גימיקים ואפקטים מיוחדים.


פרק 40: ילדת עיתון
מאיה מתנדבת לערוך את עיתון בית הספר, אבל מרוב התלהבות כי משכתבת את הכתבות של חבריה ומסלפת הרבה עובדות. תאו, מיגל כריסי כועסים ופורשים מן העיתון, ומאיה שנשארת לערוך ולכתוב את העיתון לגמרי לבד, לומדת על בשרה שסיפור אמיתי יכול להיות מעניין בדיוק כמו סיפור בדיוני.


פרק 41: החיים הנפלאים של מיגל
הרעיונות של מאיה מסבכים את מיגל בצרות ומיגל מביע משאלה ומבקש שלא תהיה לו אחות. המשאלה מתגשמת במהירות, ומיגל מוצא את עצמו במעולם מוזר , בבית מוזר בלי מאיה ומטיטו ועם אבא ואמא שעובדים שחנות למוצרי חשמל במקום בחנות החיות. בתחילה הוא רגוע ומאושר, אבל לאט לאט הוא מבין שהחיים בלי מאיה הם חיי שגרה נטולי עניין ומתחיל להתגעגע מאוד.


פרק 42: יום בחייה של אבואליטה
מאיה ומיגל: רוצים לצלם סרט על חייה של אבואליטה ולשלוח אותו לחברתה הותיקה קרלוטה. הם מנסים לעקוב אחרי אבואליטה במשך יום שלם אבל בכל פעם שהם עומדים לצלם מישהו זקוק לעזרתם ואבואליטה נעלמת.


פרק 43: החלטות
מאיה ומיגל צריכים להחליט הרבה החלטות חשובות. איזה חברים להזמין לפסטיבל הספורט האתגרי, והאם ללכת לפסטיבל הספורט האתגרי או למשחקי הכסף שבהם סבתא שלהם אמורה להתחרות בריצת מאתיים מטר. הם מנסים להגיע להחלטה על ידי הטלת גורל או באמצעות משחקי מזל, אך בסופו של דבר הם מבינים שהחלטה אמיתית צריכה להגיע מהלב.


פרק 44: הורד הכי יפה
סבתא נוסעת מחוץ לעיר ומפקידה בידי מאיה את הטיפול בורדים היפים שלה. מאיה משתוקקת להוכיח לסבתא שהיא גורמת לצמחים לגדול במהירות ומציפה אותם ביותר מדי דשן מים ואדמה, עד שהם נובלים.


פרק 45: משחקי תפקידים
מאיה ומיגל מחליטים להתחלף עם אבא ואמא ליום אחד. סנטיאגו ורוזה הולכים לבלות בחוגים ובמועדון הכיף ומאיה ומיגל עובדים בחנות במשך כל היום. כל צמד עובר חוויות קשות ומפרכות ובסוף כולם מחליטים שכדאי לחזור לשגרה, הילדים חוזרים להיות ילדים וההורים שמחים לחזור לחנות.


פרק 46: אף אחד לא מושלם
מאגי, המושלמת, מאחרת לבית הספר בגל שעון הקיץ ומפריעה לכיתה מרוב התרגשות. המורה נותן לה עונש, ועליה להישאר אחרי בית ספר, אבל מאגי שחושבת את עצמה לילדה מושלמת אינה משלימה עם העונש ומנסה לשכנע את המורה באלפי דרכים שונות ומשונות לוותר על העונש.


פרק 47: החתונה
מאיה מנדבת אותה ואת משפחתה להכין לבת הדוד אנחלינה חתונה בבית. כולם שמחים לעזור אבל הבעיה היא שהחתונה צריכה להתרחש בעוד יומיים, הזמן קצר והמלאכה מרובה....


פרק 48: כלבה אבודה
מאיה ומיגל מוצאים כלבה שהכלה לאיבוד. אסור להם להכניס כלבים לבניין, אבל הם מחליטים לארח את הכלבה רק ללילה אחד עד שיימצאו הבעלים. במשך הלילה, הכלבה ממליטה שמונה גורים והעסק הולך ומסתבך.


פרק 49: יום האם
מאיה ומיגל מחפשים את המתנה הכי מיוחדת בעולם ליום האם, ומסתבכים בחיפושים אחר מרכיבים אקזוטיים ובלתי אפשריים ליצירת מסכת פנים מיוחדת


פרק 50: הריב הגדול
תאו ומיגל רבים בגלל מרוץ מכוניות והחברים מנסים לעשות כל מיני נסיונות שונים ומשונים כדי להשלים ביניהם. כל הנסיונות רק מחמירים את המצב, ולבסוף השניים משלימים ברגע שבו הם נאצלים לעבוד ביחד על פרויקט משותף.


פרק 51: החג הכי כייפי בעולם בעולם
משפחת סנטוס מתכוננת לקראת הביקור של טאטה, אימו של סנטיאגו המתגוררת בפורטו ריקו בחד ההודיה. כולם רוצים להכין לכבודה את חד ההודיה המושלם, אבל מרוב כוונות טובות הכל הולך ומשתבש ושום דבר לא יוצא כמתוכנן.


פרק 52: קופידון
מיגל שונא את חג האהבה, אבל דווקא הוא נבחר להיות הקופידון השנתי של בית הספר, והוא אמור לחלק כרטיסי חג אהבה לכל ילדי בית הספר. מאיה מקנאה בו ומחליטה לחלק כרטיסי חג אהבה לכל השכונה, אבל פאקו מכניס את הכרטיסים הלא נכונים למעטפות הלא נכונות ויוצר שנאה ואיבה במקום אהבה.


פרק 53:
טיטו מתבייש במבטא הספרדי שלו, אבל אז מגיע לכיתה שלו ילד חרש וטיטו מאמץ אותו. הוא לומד את שפת הסימנים וממציא יחד איתו מכונה שמלמדת את שפת הסימנים לכל דורש.

פרק 54:
תאו, אנדי ומיגל נרשמים לתחרות כשרונות במתנס ומחליטים להקים להקת רוק. סנטיאגו שהיה בצעירותו חבר בלהקת רוק, מתלהב מהרעיון ומציע לבנים את עזרתו. בתחילה הם שמחים ללמוד מהניסיון שלו, אולם אט אט הוא משתלט עליהם, גורם להם לאבד ביטחון ולבסוף אף מחליט לעלות לבמה יחד איתם. ברגע האחרון הם מוצאים את האומץ לבקש ממנו להניח להם ולתת להם להופיע כרצונם.

פרק 55:
מיגל מתאהב במורה מחליפה צעירה ויפה, ומגלה שיש לו מתחרה בכיתה: ילד בשם סזאר.שני הנערים מוכנים לעשות הכל כדי לזכות בליבה של המורה, ובמיוחד כדי לקבל את הציון הטוב ביותר במבחן בהסטוריה, וללכת עם המורה למסעדה הקובנית של הוריה. מיגל מקבל את הציון הגבוה בכיתה , אבל טיטו משבית את השמחה כאשר הוא חושף את אהבתו של מיגל למורה בכריזה של בית הספר. מיגל מחליט לא לצאת לעולם מהבית, עד שהמורה מגיע בכבודה ובעצמה לחדרו.

פרק 56:
מיגל קונה לקלי ג'קט של מליסה רוחאס ליום הולדתה, אבל מאיה מוצאת אותו בארון של מיגל ומחליטה שמיגל קנה לה את הג'קט הנכסף במתנה. מאיה מאושרת ומיגל לא יודע כיצד לגלות לה את האמת משום שהוא לא רוצה לאכזב אותה.

פרק 57:
נבחרת הכדורסל השכונתית סובלת מביצועים רדודים ומורל נמוך ומאיה מחליטה להתחפש לתוכי שיהפוך לקמע של הקבוצה. הרעיון הזה מביך את מיגל ומרוב כעס על מאיה הוא נוקע את הקרסול ומורחק מהמגרש. מיגל שוכב בבית מרותק למיטה ובני הבית מתרוצצים סביבו כדי לספק את גחמותיו עד שמאיה חושפת את העובדה שהקרסול שלו הבריא כבר מזמן ומיגל ממשיך לשכב במיטה, משום שהוא נהנה תשומת הלב העודפת שכולם מרעיפים עליו.

פרק 58: בהצלחה פאקו
מאיה ומיגל מחליטים שפאקו הוא קמע שמביא מזל טוב והם מתחילים לבקש ממנו עזרה בכל דבר. פאקו שמח לעזור, אך עד מהרה הוא מתחיל להתעייף ואינו יודע למי לעזור ראשון. כאשר מאיה ומיגל מתחילים לריב עליו כי מאיה זקוקה לעזרה בהופעת הבלט ומיגל זקוק לעזרה משחק כדורגל, פאקו מחליט לשלוח במקומו כפילים ולהתחבא.

פרק 59: ד"ר מאיה
מאיה עובדת בחופשה אצל וטרינרית ורואה שאין לה מספיק פציינטים. היא מחליטה לפרסם את הרופאה באמצעות מטוס וחולים רבים מתחילים לנהור למרפאה. אבל אז מסתבר שהרופאה התכוונה לצאת לחופשה...

פרק 60: קרב ימי הולדת
למאיה ומיגל יש יום הולדת, אבל כל אחד מהם רוצה יום הולדת בסגנון אחר. הם מתכננים שני ימי הולדת נפרדים, אבל קובעים בטעות את אותה השעה, וכך חבריהם נאלצים לבוא לשני ימי הולדת נפרדים ולרוץ בין האטרקציות השונות.

פרק 61: לחייך
הילדים מתכוננים לצילומי סוף השנה בבית ספר, אבל למאגי שמים גשר בשיניים והיא מתביישת לפתוח את הפה ולחשוף את השיניים. מאיה נעזרת במחשבה ומנסה להחליף את החיוך של מאגי בחיוך המושלם של מליסה רוחאס, אבל בסופו של דבר מאגי מגיעה למסקנה שהחיוך שלה מתאים לה יותר וזוכה בפרס החיוך היפה של השנה, גם עם הגשר.

פרק 62: הרעיון הגדול
מאיה ומיגל לא מסתדרים באותו החלל ומחליטים לחלק את הבית לשנים. צד אחד יהיה של מאיה וצד שני של מיגל. הם מתחייבים לא לעבור את הגבול, אבל המצב הולך ומסתבך כאשר הם אמורים לעבוד עבודת צוות ולבנות יחד דגם של עיירה לבית הספר.

פרק 63: יום האדמה
מאיה מגייסת את כל ילדי השכונה כדי לנקות שדה נטוש ולהפוך אותו לגינה קהילתית לכבוד יום האדמה. הילדים מתגייסים לענין כדי לזכות בפרס הראשון של תחרות יום האדמה, אבל הגשם מקלקל להם את הזכיה והם מחליטים לבנות את הגינה בכל מקרה.

פרק 64: רעיון גדול
מיגל צריך להגיע בזמן למשחק האליפות, מאיה מחליטה לאמן אותו בבוקר שלפני המשחק אבל בגלל האימון מיגל מאחר את האוטובוס. מאיה אבואלה, מיגל פאקו וקוסמו החזיר שהוא הקמע של הנבחרת יוצאים למסע מפרק שמטרתו להגיע בזמן למשחק האליפות. מיגל כבר מתייאש ומוכן לוותר אבל מאיה מחליטה להביא אותו למגרש בכל מחיר.

פרק 65: אני אוהב את מאיה
פאביאן עומד לביים הצגה במתנ"ס, ומאיה מכריחה אותו לקבל את התפקיד הראשי. היא מציקה לו ועוקבת אחריו לכל מקום אבל אחרי שהיא מקבלת את התפקיד הראשי מסתבר שהיא אמורה לגלם ילדה שישנה לכל אורך ההצגה.

 
אתר שווה זה פה
אתר מעודכן זה פה
אתר מעוצב זה פה
אתר מענין זה פה
אתר שיש בו הכל זה פה
ואם לא תיכנסו לפה תפסיד