כסף:
לחצו: motherlode -הוספת 50,000 דולר לחשבון הבנק. לחצו: Kaching -בשביל לקבל 1000 דולר בחשבון הבנק.
אחר:
לחצו: Expand- מגדיל את גודל חלון הציטים. לחצו: Help- מציג רשימה של חלק מהציטים. לחצו: Exit -יוצא מחלון הציטים.
לחצו: StretchSkeleton -הפיכת הסים לקטן\גדול והחזרתו לגודלו הרגיל לחצו: deleteallcharacters - קוד להקשה כשנמצאים בשכונה - מוחק את כל הסימס בשכונה
לחצו: Sterraintype desert/temperate - קוד להקשה כשנמצאים בשכונה - לבחור אם השכונה תהיה דשא או מדבר. לחצו: terraintype desert/temperate - קוד להקשה כשנמצאים בשכונה - לבחור אם השכונה תהיה דשא או מדבר.
לחצו: [boolprop constrainFloorElevation [true/false - הגבהת רצפות שיש עליהן אובייקטים\ רצפות. המצב צריך להיות על false בשביל לפעול.
לחצו: boolProp snapObjectsToGrid true/false- יישום אובייקטים במקום מותאם אישית, בלי התייחסות למשבצות!
לחצו: intProp maxNumOfVisitingSims X- מאפשר להזמין כמה אורחים שרוצים למסיבות! החליפו את X במספר האורחים שתרצו!
ציטים מיוחדים לעריכת וידאו \ שימוש אישי:
לחצו: (Slowmotion (0-8- אפס יהיה רגיל, שמונה יהיה איטי לחצו: (boolProp enablePostProcessing (true/false -חייב להיות על true כשעורכים וידאו בעזרת הציטים הבאים: (Bloom (r g b x האותיות: R בשביל להאדים את המסך, G בשביל לעשות ירוק, B בשביל לעשות כחול, X בשביל לעמעם (vignette (centerx centery X את המשחק רואים בתוך עיגול, ומסביב לעיגול יש לבן. (filmgrain (0-1 גורם לסרט לעמעם. (letterbox (0.0-0.4 הקשת טקסט.
הציטים החדשים:
לחצו: [boolprop displayNeighborhoodProps [true/false כשמקישים False -הסלעים בשכונה נעלמים
לחצו: [boolprop displayNeighborhoodRoads [true/false כשמקישים False -הכבישים בשכונה נעלמים
לחצו: [boolprop displayNeighborhoodFlora [true/false כשמקישים False -העצים בשכונה נעלמים
לחצו: [boolprop displayNeighborhoodWater [true/false כשמקישים False -אגמים בשכונה נעלמים
לחצו: [boolprop displayLotImposters [true/false כשמקישים False -ההצגים של הבתים נעלמים (לא לדאוג: הבתים לא נמחקים)
לחצו: [boolprop displayNeighborhoodRoadsWithModel [true/false כשמקישים False -הגשרים בשכונה נעלמים
לחצו: [boolprop lotTerrainLighting [true/false כשמקישים False,- כשמצביעים על בתים בשכונה הם לא יוארו בשביל להיות מודגשים
לחצו: [boolprop lotWater [true/false כשמקישים False -אגמים ובריכות נעלמים בבתים
לחצו: [boolprop lotTerrainPaints [true/false שמקישים False -צבעי רצפות בבית נעלמים
[boolprop lotTerrainCanvas [tr
בשביל לפתוח את חלון הציטים יש להקיש CTRL + SHIFT + C. יש להקיש את הקודים הבאים...
SlowMotion #- משנה את מהירות המשחק (אחרי ה# בחרו בין 0 ל- 8) aging -on -מפעיל את ההזדקנות aging -off -מכבה את ההזדקנות moveobjects on- מזיז אובייקטים מופעל moveobjects off- כיבוי הזזת האובייקטים autoPacth -on -מפעיל עדכונים אוטומטים autoPatch -off- סוגר עדכונים אוטומטים deleteAllCharacters- מוחק את כל הדמויות
רשמו בקונסולה "boolProp enablePostProcessing true" בחלון. bloom rgb #- מוסיף אפקט הטשטוש (0.0-1.0) vignette # # #-טשטוש קצוות המסך (0.0-1.0) filmGrain #- מפעיל את אפקט ה- Grain במשחק (0.0-1.0) letterBox #- מפעיל את אפקט ה- letterbox במשחק (0.0-0.4)
Moveobjectsue/false לא נבדק: כשמקישים False הדשא הופך לכחול
[boolprop carsCompact [true/false כשמקישים True המכוניות יותר מודגשות בשכונה
[boolprop showFloorGrid [true/false מראה \ לא מראה את רשת הריבועים במצבי בניה \ קניה
boolprop lotInfoAdvancedMode [true/false] כשמקישים True בשכונה, כשמצביעים על בית מקבלים יותר מידע
[boolprop objectShadows [true/false כשמקישים False הצל של אובייקטים שנמצאים בגינה נעלם
[boolProp guob [true/false כשמקישים False הצל של אובייקטים שנמצאים בתוך הבית נעלם
[boolprop renderSelectedSimLevel [true/false כשמקישים False הקירות לא יחתכו אם הסים הנבחר נמצא מאחוריהם
[boolProp displayPaths [true/false כשמקישים True אפשר לראות את הדרך שהסים פוסע אליה
[boolprop displayLookAtBoxes [true/false כשמקישים True הסימס לא מביטים למקומות שונים
[boolProp simShadows [true/false כיבוי\הפעלת צללים של הסים
[boolprop ShowLotPackageFilename [true/false מראה את שם הקובץ של הבית שמצביעים עליו בשכונה
[boolprop locktiles [true/false כשמקישים False ניתן לרצף מקומות שנמצאים מחוץ לרשת של בניית הבית, על הכביש למשל
[boolprop allObjectLightsOn [true/false כשמקישים True אובייקטים שלא בשימוש מוארים יותר
gameVersion כשמקישים את זה, ניתן לראות את גרסאת המשחק.
moveobjects on עוד מ=ל=א בקרוב..... |