אוהלי הקרבות-אימון: נכון במקום תחרויות הסרט שמו ביניים מוזרים שחשבת שהם לא עושים כלום. אז זהו שהם כן, הם משמשים למין אימון לעיר הקרבות ובכל אחד מהם יש אימון קצר וקל יותר מבעיר הקרבות.
הראשון מבין השלושה נמצא בעיר סלייטפורט, והוא אימון למפעל הקרבות. תקבלו בו שישה פוקימונים ברמה 30 ותבחרו שלושה. אתם תלחמו בשלושה קרבות של 3-3 ובכל סוף קרב תוכלו תוכלו להחליף את אחד הפוקימונים שלכם עם אחד של היריב וירפאו אתכם. בסוף שלושת הקרבות תחזור למקום שממנו נכנסת ותקבל Full Heal
השני נמצא בעיר ורדנטורף, והוא אימון לארמון הקרבות. אתם צריכים לבחור שלושה פוקימון (אגדיים וביצים לא נכנסים), והפוקימונים של יריבך יהיה ברמה של הפוקימון ברמה הכי גבוהה שלך שמשתתף. פה אתם לא תעשו הרבה כי המחשב יקבע את המתקפות שלכם. ולפעמים הוא לא יתקוף, יש שלושה קרבות של 3-3. בסוף כל קרב ירפאו אתכם (ואתם לא עולים מזה רמות). כשתנצחו תחזרו למקום שממנו נכנסתם ותקבלו Nest Ball
השלישי והאחרון נמצא בעיר, והוא אימון לאזור הקרבות. אתם צריכים לבחור שלושה פוקימון (אגדיים וביצים לא נכנסים), והפוקימונים של יריבך יהיה ברמה של הפוקימון ברמה הכי גבוהה שלך שמשתתף. כל קרב הוא 3-3, בכל קרב אחרי שלושה תורות לא משנה כמה חיים יש לפוקימונים זה מבניהם השופטים בוחרים מנצח שנשאר ומפסיד שיורד לפי שלושה קריטריונים: התנגדות, יכולת וגוף התנגדות-נקבע לפי היכולת להישאר הגנתי בקרב. יכולת-נקבע לפי כמות הנזק שעשית ליריב. גוף-נקבע לפי כמות החיים שלך. המנצח בקטגוריה מקבל עיגול אדום ששווה 2 נקודות המפסיד מקבל איקס אפור ששווה 0 נקודות ועם יצאתם בתיקו שניכם מקבלים משולש כחול ששווה נקודה. כשימות לכם הפוקימון הראשון ישר יבוא הפוקימון השני שבחרתם בלי שאתם תבחרו את מי להחליף, אז תבחרו טוב. (ואתם לא עולים מזה רמות). בסוף כל קרב ירפאו אתכם ובסוף כל הקרבות תחזרו למקום שממנו נכנסתם ותקבלו Hyper Potion
שאלות נפוצות: 1. איך אני מגיע לעיר הקרבות? כשתגמרו את הליגה תקבלו את הS.S Ticket ואז תלכו לנמל בעיר סלייטפורט או לנמל בעיר ליליקוב תיכנסו ואז תגיעו עם הספינה לעיר הקרבות. אחרי שתעשו את זה תוכלו לעוף לשם ומשם בחופשיות. 2. מה זה BP, מה אני עושה איתם ואיך אני משיג אותם? BP אלו נקודות קרב, משהו שתקבלו כל פעם שתגמרו מקום. אתם יכולים להשתמש בBP בשביל לקנות דברים בחנות של עיר הקרבות. 3. איך אני יכול להשיג הרבה BP? עם נמאס לכם להילחם הרבה ולא להשיג כמעט BP אתם יכולים ללכת לבית המהמרים. 4. גמרתי את עיר הקרבות הרבה פעמים ואני לא נלחם נגד המאמן של המקום, למה? יכול להיות שהפסדתם מתישהו, אפילו קרב אחד יכול להרוס רצף של 100 נצחונות.
Battle Pika-צינור הקרבות חוקים: 1.אין כניסה לאגדיים 2.הרמה בכל רמה תהיה הרמה של הפוקימון המוביל שלך 3.אפקטים הם רנדומלים בכניסה יש מקום עם PC ועוד כמה אנשים, תדבר עם האישה עם השיער הירוק והיא תיתן לך שלוש אפשרויות: להיכנס ולהילחם, לקבל מידע או לצאת.
בכל חדר יש שלושה וילונות ובכל אחד מהם חדר עם משהו שונה.
תדברו עם האישה שבצד והיא תיתן לכם "רמז" בהתחלה היא תגיד עם היא מתכוונת לצד שמאל (left) אמצע (center) או ימין (right) אפשרות 1. A trainer? I sense the presence of people… 75% שיהיה קרב רגיל של 3-3
25% שירפאו את כל הפוקימונים שלך
אפשרות 2. I seem to have heard something… perhaps a whispering 20% שיהיה קרב כפול
80% תיכנסו לחדר עם מאמן שלא ילחם נגדכם
אפשרות 3. Distinct aroma of pokemon wafting from around 25% קרב נגד מאמן חזק מאוד
Shuckle@Chesto Berry: Toxic; Protect; Rest; Sendstorm Nature:Bold כשתנצחו תקבלו את סמל המזל הכסוף של צינור הקרבות ו11 אחרי 140 חדרים (20 פעמים לגמור את הצינור ) תלחמו נגדה שוב הפעם הצוות שלה יהיה:
Steelix@Brightpowder: Earthquake;Rock Slide; Explosion; Screech Nature:Brave כשתנצחו אותה שוב תקבלו את סמל המזל הזהוב של צינור הקרבות
Battle Factory-מפעל הקרבות חוקים: אין יש אפשרות לעשות שני מסלולים זוגות ורגיל את התג אתם יכולים לקבל רק ברגיל
כשתיכנסו תדברו עם איש שיתן לכם מידע על היריב. Based on total perception-משתמש במהלכים שמגדילים את הסטטוסים שלו. Defend on battle's flow-שילוב מתקפות. Flexibility adaptable to the situation-משתמש במתקפות מזג אוויר. Free-spirited and understanding-אין סוג מיוחד או משהו מסויים. High risk, high return-מתקפות שפוגעות בעצמו. Impossible to predict-משתמש בהרבה סוגי מהלכים. One of endurance-מהלכים שמרפאים ומגנים. Slow and steady-משתמש במהלכים שגורמים למצבים (הרעלה, הרדמה, הקפאה, שיתוק ושריפה) Weaken's foe from the start-מהלכים שמורידים ליריב את הסטטוסים עם יכתבו לכם משהו עם אחד הסוגים bug dark dragon electr(ic) fight fire flying ghost grass ground ice normal poison psych(i)c rock steel water זה אומר שליריב יהיו לפחות שני פוקימונים מהסוג הזה (זה יהיה כתוב באותיות גדולות אז אתם תראו
הוא ייתן לכם 6 פוקדורים ותצטרכו לבחור 3 להילחם איתם.
בסוף כל קרב תוכלו להחליף את אחד הפוקימונים שלכם עם אחד של היריב, כדאי שתחליפו כי תוכלו לקבל פוקימונים חזקים יותר 0-14 החלפות פוקימון חזק אחד ו5 רגילים 15-21 החלפות 2 פוקימונים חזקים 2 ו4 רגילים 22-28 החלפות 3 פוקימונים חזקים ו3 רגילים 29-35 החלפות 4 פוקימונים חזקים ו2 רגילים 36-42 החלפות 5 פוקימונים חזקים ו1 רגיל 43+ החלפות 6 פוקימונים חזקים
אחרי 21 קרבות ללא הפסדים (לגמור 3 פעמים) בקרב ה21 מישהו ידבר עם האיש שנותן לכם מידע ויגידו לו שהוא מוכן להילחם או משהו, הפעם הוא לא ייתן לכם מידע על היריב.
אין לו פוקימונים מסויימים אז תצטרכו צוות מגוון נגדו בסוף כשתנצחו אותו תקבלו את סמל הידע הכסוף של מפעל הקרבות אחרי 42 קרבות ללא הפסדים תלחמו נגדו שוב. בסוף כשתנצחו אותו תקבלו את סמל הידע הזהוב של מפעל הקרבות
Battle Arena-אזור הקרבות חוקים: 1.אין כניסה לאגדיים 2.הרמה בכל רמה תהיה הרמה של הפוקימון המוביל שלך 3.יש לך שלוש תורות להביס את היריב שלך או שהוא יביס אותך, עם אף אחד ממכם לא מת מדרגים אותכם ומדיחים את המפסיד להסבר כתוב מפורט עלו לאוהלי הקרבות הכניסה
המקום שנלחמים בו
דוגמא לסוף שלוש תורות
אחרי 28 קרבות ללא הפסד בקרב ה28 תלחמו נגד גרטה
הצוות שלה הוא
Heracross@Salac Berry: Megahorn; Endure; Rock Tomb; Reversal Nature:Jolly
Umbreon@Leftover: Confuse Ray; Psychic; Faint Attack; Body Slam Nature:Calm
Shedinje@Brightpowder: Shadow Ball; Return; Confuse Ray; Aerial Ace Nature:Adamant אחרי שתנצחו אותה תקבלו את סמל האומץ הכסוף של אזור הקרבות אחרי 56 קרבות ברצף תפגשו אותה שוב, הפעם הצוות שלה יהיה
Gengar@Leftovers: Psychic; Hypnosis; Dream Eater; Destiny Bond Nature:Modest
Breloom@Lum Berry: Spore; Focus Punch; Giga Drain; Headbutt Nature:Jolly כשתנצחו אותה תקבלו את סמל האומץ הזהוב של אזור הקרבות
Battle Palace-ארמון הקרבות חוקים: 1.אין אגדיים 2.הרמה בכל רמה תהיה הרמה של הפוקימון המוביל שלך להסבר כתוב מפורט לאוהלי הקרבות המקום שנרשמים בו, תדברו עם האיש שנרשמים עליו
מקום בפנים
הנה טבלה שמסבירה איזה טבע טוב למה וכמה ++-טוב מאוד +-טוב =-לא טוב ולא רע --לא טוב ---גרוע
אחרי 21 קרבות תלחמו נגד ספנסר (רק עם אלו קרבות 1-1)
הפוקימונים שלו הם
Crobat@Brightpowder: Fly; Double Team; Toxic; Confuse Ray Nature:Adamant
Lapras@Quick Claw: Ice Beam; Horn Drill; Confuse Ray; Protect כשתנצחו אותו תקבלו את סמל הנשמה הכסוף של ארמון הקרבות אחרי 42 קרבות תפגשו אותו שוב הפעם הצוות שלו יהיה
Suicune@King's Rock: Blizzard; Surf; Bite ;Calm Mind Nature:Hasty כשתנצחו אותו תקבלו את סמל הנשמה הזהוב של ארמון הקרבות
Batlle Dome-זירת הקרבות חוקים: 1.אין אגדיים 2.הרמה בכל רמה תהיה הרמה העגולה הראשונה שהיא מעל לפוקימון המוביל שלך תרשמו במקום שיש בו שטיח עם פוקדור אחד, אחרי זה יכניסו אותם למקום ותדברו עם אישה
יש 4 אפשרויות: הראשונה היא מידע על היריב, מראים שם את הפוקימונים שלו ושלוש שורות עליו. בשורה הראשונה כתוב משפט עם הוא מאמן חזק ו/או כמה סיכויים יש לו להגיע לגמר A sure-finalist team.-מאמן חזק מאוד The best candidate to be the champ!-מאמן חזק מאוד A team with average potential.-מאמן עם סיכוי ממוצע Overall; a weak team.-המאמן הכי חלש בטורניר A team with top-class potential.-מאמן עם סיכוי גבוה This tournament's average team. –המאמן הממוצע של הטורניר The team most unlikely to win.-מאמן חלש One win will make this team proud.-מאמן ממוצע A candidate to finish first.-מאמן חזק מאוד A likely top-three finisher.-מאמן חזק A team looking for its first win.- מאמן ממוצע A team most unlikely to win the tournament.-מאמן חלש-ממוצע A better-than-average team.-מאמן מעל הממוצע The dark horse team of this tournament.-המאמן החזק של הטורניר A team with very low potential.-מאמן עם סיכוי נמול A weaker-than-average team.-מאמן מתחת לממוצע The perfect; invincible superstar!-טאקר הצנוע בשורה השניה כתוב על דרך הלחימה שלו (מתקפות נדירות, מעדיף הגנה על התקפה וההפך וכו') ובשורה האחרונה כתוב במה הוא מתמחה (מהירות, חיים הגנה וכו')
האפשרות השניה היא טבלת הקרבות. אתם יכולים לראות שם את כל המאמנים מידע עליהם את הפוקימונים שלהם והמכה האחרונה שהם השתמשו בשביל להביס את היריב וכמובן מי עלה ומי לא.
האפשרות השלישית היא להתחרות, אתם יכולים להשתמש רק בשני פוקימונים בניגוד לשאר המקומות. האפשרות הרביעית היא בעיקר עם אתם משחקים לא במחשב וזה עם רוצים לנוח ולהמשיך אח"כ. האפשרות החמישית והאחרונה היא לפרוש.
הזירה. אחרי 20 קרבות (4 פעמים לגמור ללא הפסדים) תלחמו נגד טאקר
Charizard@white herb: Earthquake; Overheat; Rock Slide; Aerial Ace כשתנצחו אותה תקבלו את סמל הטקטיקה הכסוף של זירת הקרבות אחרי 40 קרבות (8 פעמים לגמור ללא הפסדים) תלחמו נגד טאקר שוב הפעם הצוות שלה יהיה
Metagross@Quick Claw: Psychic; Meteor Mash; Earthquake; Protect Nature:Brave כשתנצחו אותה תקבלו את סמל הטקטיקה הזהוב של זירת הקרבות
Battle Tower-מגדל הקרבות חוקים: 1.אין כניסה לאגדיים 2.הרמה בכל רמה תהיה הרמה העגולה הראשונה שהיא מעל לפוקימון המוביל שלך 3.אין כניסה לשני פוקימונים שמחזיקים את אותו החפץ על מגדל הקרבות אין הרבה מה להגיד קרבות רגילים ב4 סגנונות שונים
(משמאל לימין) 1.קרבות רגילים פוקימון נגד פוקימון 3-3 (רק פה אפשר להשיג את הסמל) 2.קרב זוגות 3.קרב זוגות אתה+מאמן שתבחר 4.קרב זוגות אלחוטי זאת אפשרות לגיימבוי וזה בדיוק אותו דבר פשוט שאתה נלחם עם חבר שלך המקום שבתוכו נלחמים
אחרי 35 קרבות (לגמור 5 פעמים בלי להפסיד רק קרבות 1-1) תלחמו נגד אנאבל
הצוות שלה הוא
Alakazam@Brightpowder: Thunderpunch; Fire Punch; Ice Punch; Disable Nature:Modest
Entei@Lum Berry: Fire Blast; Calm Mind; Return; Roar Nature:Lonely
Snorlax@Quick Claw: Body Slam; Belly Drum; Yawn; Shadow Ball Nature:Adamant אחרי שתנצחו אותה תקבלו את סמל היכולת הכסוף של מגדל הקרבות אחרי 70 קרבות (לגמור 10 פעמים) תלחמו נגדה שוב הפעם הצוות שלה יהיה
Snorlax@Chesto Berry: Curse; Return; Rest; Shadow Ball Nature:Adamant כשתנצחו אותה תקבלו את סמל היכולת הזהוב של מגדל הקרבות
Battle Pyramid-פירמידת הקרבות חוקים: 1.אין כניסה לאגדיים 2.הרמה בכל רמה תהיה הרמה העגולה הראשונה שהיא מעל לפוקימון המוביל שלך 3.אין כניסה לפוקימונים שיודעים פלאש בפירמידת הקרבות אתם תעברו ב7 קומות עם מאמנים חפצים ופוקימונים, הבעיה היא שאתם רואים ממש מעט. כל פוקימון שתנצחו יגדיל לכם את העיגול, מפירמידה אין אפשרות להתרפאות אז כדאי שתאספו חפצים שיעזרו לכם עוד עזרה היא מהמאמנים שהבסתם, הם יגידו לכם כיוון של המעבר עוד כמה מאמנים נשארו או כמה חפצים עוד יש על הרצפה. הכניסה
הכניסה לפירמידה
התיק שאתם מקבלים בשביל החפצים
כשתגמרו וברנדון לא יהיה שם
אחרי שתעברו ב21 חדרים (לגמור 3 פעמים בלי להפסיד) ברנדון יהיה בפסגת הפירמידה
Registeel@Leftovers: Earthquake; Metal Claw; Toxic; Iron Defense Nature:Adamant
Regice@Chesto Berry: Ice Beam; Amnesia; Thunder; Rest Nature:Modest אחרי שתנצחו אותו תקבלו את סמל האומץ הכסוף של פירמידת הקרבות אחרי 70 חדרים (לגמור 10 פעמים בלי להפסיד) תפגשו אותו שוב, הפעם הצוות שלו יהיה
Articuno@Scope Lens: Blizzard; Water Pulse; Aerial Ace; Reflect Nature:Mild
Moltres@Brightpowder: Fire Blast; Hyper Beam; Aerial Ace; Safeguard Nature:Mild אחרי שתנצחו אותו שוב תקבלו את סמל האומץ הזהוב של פירמידת הקרבות חנויות
חנות חפצים מתחת למגדל הקרבות נמצאת חנות שמשתמשים בה בנקודות קרב (BP) מה שאתם מקבלים כל פעם שאתם גומרים את אחד המקומות בעיר הקרבות
אשה שמאל למעלה דברים למחבוא הסודי 16 BP 32 BP 32 BP 48 BP 48 BP 48 BP 48 BP 80 BP 80 BP 80 BP
אישה שמאל למטה בובות למחבוא הסודי 128 BP 128 BP 256 BP 256 BP 256 BP
אישה ימינה למטה 1 BP מעלה בהתקפה 1 BP מעלה בהתקפה המיוחדת 1 BP מעלה בהגנה 1 BP מעלה בהגנה המיוחדת 1 BP מעלה במהירות 1 BP מעלה חיים
אשה ימינה למעלה 48 BP מעלה מעט חיים כל תור 48 BP מרפא כל הורדת סטטוסים 48 BP נותן לך לתקוף ראשון 48 BP מתחמק מהתאהבות 64 BP מוריד ליריב מהדיוק 64 BP מעלה את הכוח של המתקפות אבל נותן לתקוף רק עם מתקפה אחת 64 BP יכול לגרום ליריב להירתע (ואז הוא לא תוקף בתור הקרוב) 64 BP מבטל את ההתעלפות לתור 64 BP מעלה את אחוזי הסיכוי למתקפה קריטית
חנות מתקפות בין זירת הקרבות למפעל הקרבות בצד שמאל עומד בית קטן שלא שמו לב לקיומו ובתוכו שתי סבתות שמוכרות מתקפות.
הימנית תמכור לך: Defence Curl 16 BP מעלה את ההגנה. Snore 24 BP מתקפה שתוקפת מתוך שינה. Mud-Slap 24 BP מעיף חול על היריב ומוריד את הדיוק שלו. Swift 24 BP יורה כוכבים שאף פעם לא מפספסים. Icy Wind 24 BP מתקפה מקפיאה שמורידה את מהירות היריה. Endure 48 BP עומד בכל מתקפה ומשאיר חיים 1. Psych Up 48 BP מעתיק את היכולות של היריב ונותן למשתמש. Ice Punch 48 BP אגרוף קרח שיכול להקפיא את היריב. Thunder Punch 48 BP אגרוף חשמל שיכול לשתק. Fire Punch 48 BP אגרוף אש שיכול לשרוף.
השמאלית תמכור לך: Sofrboiled 16 BP מרפא חצי מהחיים . Seismic Toss 24 BP מוריד חיים לפי הרמה של היריב. Dream Eater 24 BP מרפא חצי מהחיים שירדו ליריב הישן. Mega Punch 24 BP אגרוף חזק שמכה בכוח מדהים. Mega Kick 48 BP מתקפה חזקה מאוד בעיטה עם כוח אינטסיבי. Body Slam 48 BP מכת גוף שיכולה לשתק את היריב. Rock Slide 48 BP סלעים גדולים נזרקים על היריב יכול לגרום ליריב להיתרע. Counter 48 BP מחבר כוחות על חושיים למתקפה כפולה. Thunder Wave 48 BP ברק חלש שגורם ליריב לשיתוק. Swords Dance 48 BP ריקוד לחימה שמעלה את ההתקפה בהרבה.
סודוודו בשביל לתפוס את סודווודו קודם אתם צריכים Wailmer Pail בשביל להשיג אותו (עם אין לכם) עופו לעיר ראסטברו
תצאו מעיר ותלכו ליד היער עד שתגיעו לבית הזה
תיכנסו ותדברו עם האישה הזאת
עכשיו תעופו בחזרה לסודוודו (מימין לארמון הקרבות)
עכשיו תשתמשו במשפך
הוא יתנועע מספר פעמים
ואז יתחיל קרב
הייתי מציע לכם לתפוס אותו כי יש אותו רק פעם אחת. אחרי שהזזתם אותו משם תיכנסו למים תרדו למפל תשחו שמאלה עד שתגיעו למערת האמנים
מערת האמנים הכניסה למערת נמצאת בסיום של הדרך במים
במערת האמנים יש אך ורק סמירגלים בין רמה 40 ל-50
יש במערה הזאת המון חפצים באבנים אז כדאי שתשמשו הרבה בItemfinder ואולי אפילו תמצאו את הרייר קנדי. היציאה מהמערה
בית המהמרים בית המהמרים נמצא מתחת לפירמידת הקרבות, אתם יכולים להמר על נקודות קרב (מה שאתם מקבלים כשאתם גומרים את אחד המקומות או BP-Battle Points)
דברו עם האיש הזה
בפעם הראשונה הוא יסביר לכם על הדברים והכל ואז הוא ישאל אותכם עם הבנתם ואתם רוצים להשתתף יש 3 אפשרויות בחירה להימור 15 BP 10 BP ו-5 BP
ההימור מתבצע רק במקום אחד, מגדל הקרבות באפשרות של קרבות רגילים
אחרי שתנצחו (עם תנצחו) תחזרו למקום ותדברו איתו אתם תקבלו כמה שהבאתם עם ריבית כפולה (5-10, 10-20, 15-30)
מיאו משמאל למגדל הקרבות יש בית
בתוך הבית יש ילדה שתרצה להחליף אתך מיאו בתמורה לסקיטי
עם אין לכם סקיטי ואתם רוצים מיאו עופו לדרך 116, הוא נמצא בדשא והוא די נדיר, תוכלו למצוא אותו ברמות 6-8
עכשיו תבחרו כן ותחליפו
אתם תקבלו את המיאו בתוספת מכתב
מיאו מתפתח לפרסיאן ברמה 28 סקוט הכון היה את האיש שעקב אחריכם לאורך הדרך, אז הוא המייסד של עיר הקרבות והוא מחפש מאמנים חזקים בקיצור הבית שלו
הבפנים (נכון שבתור המייסד הייתם מצפים למשהו יותר "גדול")