" אור הישועות "
" נתן האל ומלך אחד אור "
תיקשור רוחני ומיסטיקה .
בקשות , עזרה , יעוץ , הכוונה
אהבה , אושר , בריאות , ברכות ,
הצלחה , זוגיות , מזל , פריון ,פרנסה .
קמיעות , תכשיטים , יודאיקה , ספרים .
גמ"ח תרומות לניזקקים
טל : 0525774163 טל : 0506863394
טל / פקס : 0773246322
בס"ד בא"י " אור הישועות " " בעזרת השם יתברך נעשה ונצליח "
בשלושים ושתים נתיבות פליאות חכמה חקק יה יהוה צבאות אלהי ישראל אלהים חיים ומלך עולם אל שדי רחום וחנון רם ונשא שוכן עד וקדוש שמו מרום וקדוש הוא , וברא את עולמו בשלשה ספרים , בספר וספר וספור :
(ב' ) . עשר ספירות בלימה ועשרים ושתים אותיות יסוד , שלש אמות ושבע כפולות ושתים עשרה פשוטות :
(ג' ) .עשר ספירות בלימה , במספר עשר אצבעות , חמש כנגד חמש , וברקית יחיד מכוון באמצע במילת הלשון ובמילת המעור :
(ד' ) .עשר ספירות בלימה , עשר ולא תשע , עשר ולא אחת עשרה , הבן בחכמה וחכם בבינה , בחון בהם וחקור מהם והעמד על בוריו והשב יוצר על מכונו :
(ה' ). עשר ספירות בלימה , מדתן עשר שאין להם סוף , עומק ראשית ועומק אחרית , עומק טוב ועומק רע , עומק רם ועומק תחת , עומק מזרח ועומק מערב , עומק צפון ועומק דרום , אדון יחיד , אל מלך נאמן , מושל בכולם ממעון קדשו עד עדי עד :
(ו' ). עשר ספירות בלימה , צפייתן כמראה הבזק ותכליתן אין להם קץ , ודברו בהן ברצוא ושוב ולמאמרו כסופה ירדפו ולפני כסאו הם משתחוים :
(ז' ). עשר ספירות בלימה , נעוץ סופן בתחלתן ותחלתן בסופן כשלהבת קשורה בגחלת , שאדון יחיד ואין לו שני , ולפני אחד מה אתה סופר :
(ח' ) . עשר ספירות בלימה , בלום פיך מלדבר מלהרהר , ואם רץ ליך לדבר ולבך להרהר שוב למקום , שלכך נאמר והחיות רצוא ושוב , ועל דבר זה נכרת ברית :
(ט') .עשר ספירות בלימה , אחת – רוח אלהים חיים ברוך ומבורך שמו של חי העולמים , קול ורוח ודבור והוא רוח הקודש :
(י') . שתים – רוח מרוח , חקק וחצב בה עשרים ושתים אותיות יסוד , שלש אמות ושבע כפולות ושתים עשרה פשוטות , ורוח אחת מהן :
(יא') שלש – מים מרוח , חקק וחצב בהו כ"ב אותיות מתוהו ובהו , רפש וטיט , חקקן כמין ערוגה , חצבן כמין חומה , סיבבם כמין מעזיבה , ויצק עליהם שלג ונעשה עפר , שנאמר "כי שלג יאמר הוא ארץ " :
(יב') . ארבע – אש ממים , חקק וחצב בה כסא הכבוד שרפים ואופנים וחיות הקודש ומלאכי השרת ומשלשתן יסד מעונו , שנאמר " עושה מלאכיו רוחות משרתיו אש לוהט " :
(יג') . בירר שלש אותיות מן הפשוטות בסוד שלש אמות אמ"ש וקבעם בשמו הגדול וחתם בהם ששה קצוות . חמש - חתם רום ופנה למעלה וחתמו ביה"ו . שש – חתם תחת ופנה למטה וחתמו בהי"ו . שבע - חתם מזרח ופנה לפניו וחתמו בוי"ה . שמונה - חתם מערב ופנה לאחריו וחתמו בוה"י . תשע - חתם דרום ופנה לימינו וחתמו ביו"ה . עשר - חתם צפון ופנה לשמאלו וחתמו בהו"י (יד') . אלו עשר ספירות בלימה – רוח אלהים חיים , רוח מרוח , מים מרוח , אש ממים , רום ותחת , מזרח ומערב , צפון ודרום :
(א') . עשרים ושתים אותיות יסוד , שלש אמות ושבע כפולות ושתים עשרה פשוטות . שלש אמות אמ"ש , יסדן כף זכות וכף חובה , ולשון חק מכריע בינתים . שלש אמות אמ"ש , מ' דוממת ש' שורקת א' אויר רוח מכריע בינתים :
(ב') . עשרים ושתים אותיות יסוד , חקקן צרפן שקלן והמירקן וצר בהם את כל היצור ואת כל העתיד לצור :
(ג') , עשרים ושתים אותיות יסוד , חקקן בקול חצבן ברוח קבען בפה בחמשה מקומות - אחה"ע בגרון , גיכ"ק בחיך , דטלנ"ת בלשון , זסשר"ץ בשינים , בומ"ף בשפתים :
(ד') .עשרים ושתים אותיות יסוד , קבען בגלגל כמין חומה ברל"א שערים וחזור הגלגל פנים ואחור , וסימן לדבר - אין בטובה למעלה מענג ואין ברעה למטה מנגע :
(ה') . כיצד צרפן שקלן והמירן , א' עם כולם וכולם עם א' , ב' עם כולם וכולם עם ב' , וחוזרות חלילה , ונמצאות ברל"א שערים , ונמצא כל היצור וכל הדבור יוצא משם אחד :
(ו' ) . יצר ממש מתהו ועשה את אינו ישנו , וחצב עמודים גדולים מאויר שאינו נתפש , וזה סימן – א' עם כולם וכולם עם א' , צופה וממיר ועשה את כל היצור ואת כל הדבור שם אחד , וסימן לדבר עשרים ושתים חפצים בגוף אחד :
(א') . שלש אמות אמ"ש , יסודן כף זכות וכף חובה , ולשון חק מכריע בינתים :
(ב') .שלךש אמות אמות אמ"ש , סוד גדול מופלא ומכוסה וחתום בשש טבעות , ויצאו מהם אויר מים אש , ומהם נולדו אבות ומאבות תולדות :
(ג' ) .שלש אמות אמ"ש , חקקן חצבן צרפן שקלן והמירן , צר בהם שלש אמות אמ"ש בעולם , ושלש אמות אמ"ש בשנה , ושלש אמות בנפש זכר ונקבה :
(ד') .שלש אמות אמ"ש בעולם , אויר מים אש . שמים נבראו מאש וארץ נברת ממים ואויר מרוח מכריע בינהתים :
(ה') .שלש אמות אמ"ש בשנה , חום קור ורויה . חום נברא מאש קור נברא ממים ורויה מרוח מכריע בינתים :
(ו' ).שלש אמות אמ"ש בנפש ( זכר ונקבה ) , ראש ובטן וגויה . ראש נברא מאש ובטן נברא ממים וגויה מרוח מכריע בינתים :
(ז')המליך אות א' ברוח וקשר לו כתר וצרפן זה בזה וצר בהם אויר בעולם ורויה בשנה , וגויה בנפש , זכר ברמ"ש ונקבה באש"ם :
(ח') .המליך אות מ' במים וקשר לו כתר וצרפן זה בזה וצר בהם ארץ בעולם , וחום בשנה , ובטן בנפש , זכר במא"ש ונקבה בשמ"א :
(ט') .המליך אות ש' באש וקשר לו כתר ותרפן זה בזה וצר בהם שמים בעולם , וחום בשנה , וראש בנפש , זכר בשא"מ ונקבה בשמ"א :
(א') .שבע כפולות בד"ד כפר"ת , מתנהגות בשתי לשונות : ב"ב , ג"ג , ד"ד , כ"כ ,פ"פ , ר"ר , ת"ת . תבנית רך וקשה , גבור וחלש :
(ב') .שבע כפולות בג"ד כפר"ת , יסודן חכמה עושר זרע חיים ממשלה שלום וחן :
(ג') . שבע כפולות בג"ד כפר"ת , בדבור ובתמורה , תמורת חכמה אולת , תמורת עושר עוני , תמורת זרע שממה , תמורת חיים מות , תמורת ממשלה עבדות , תמורת שלום מלחמה , תמורת חן כיעור :
(ד') .שבע כפולות בג"ד כפר"ת , מעלה ומטה מזרח ומערב צפון ודרום והיכל הקודש מכוון באמצע והוא נושא את כולם :
(ה') . שבע כפולות בג"ד כפר"ת , שבע ולא שש שבע ולא שמונה . בחן בהם וחקור בהם והעמד דבר על בוריו והשב יוצר על מכונו :
(ו') .שבע כפולות בג"ד כפר"ת , יסוד חקקן חצבן צרפן שקלן והמירן וצר בהם שבעה כוכבים בעולם , שבעה ימים בשנה , שבעה שערים בנפש זכר ונקבה :
(ז') .שבע כוכבים בעולם , שבתאי צדק מאדים חמה נוגה כוכב לבנה . שבעה ימים בשנה , שבעת ימי השבוע . שבעה שערים בנפש זכר ונקבה , שתי עינים , שתי אזנים , שני נקבי האף והפה :
(ח') .המליך אות ב' בחכמה וקשר לו כתר וצרפן זה בזהוצר בהם לבנה בעולם , יום ראשון בשנה , ועין בנפש זכר ונקבה :
(ט') .המליך אות ג' בעושר וקשר לו כתר וצרפן זה בזה וצר בהם מאדים בעולם , יום שני בשנה , ואזן ימין בנפש זכר ונקבה :
(י') .המליך אות ד' הזרע וקשר לו כתר וצרפן זה בזה וצר בהם חמה בעולם , יום שלישי בשנה , ונחיר ימין בנפש זכר ונקבה :
(יא') .המליך אות כ' בחיים וקשר לו כתר וצרפן זה בזה וצר בהם נוגה בעולם , יום רביעי בשנה , ועין שמאל בנפש זכר ונקבה :
(יב') .המליך אות פ' בממשלה וקשר לו כתר וצרפן זה בזה וצר בהם כוכב בעולם , יום חמישי בשנה , ואזן שמאל בנפש זכר ונקבה :
(יג') המליך אות ר' בשלום וקשר לו כתר וצרפן זה בזה וצר בהם שבתאי בעולם , יום שישי בשנה ונחיר שמאל בנפש זכר ונקבה :
(יד') המליך אות ת' בחן וקשר לו כתר וצרפן זה בזה וצר בהם צדק בעולם , יום שבת בשנה , ופה בנפש זכר ונקבה :
(טו') שבע כפולות בג"ד כפר"ת , שבהן נחקקין שבעה עולמות , שבעה רקיעין , שבע ארצות , שבע ימים , שבעה נהרות , שבה מדברות , שבעה ימים , שבעה שבועות , שבע שנים , שבע שמיטין , שבעה יובלות , והיכל הקדש . לפיכך חבב את השביעיות תחת כל השמים
(טז') .שתי אבנים בונות שני בתים , שלש אבנים בונות ששה בתים , ארבע אבנים בונות ארבעה ועשרים בתים , שש אבנים בונות שבע מאות ועשרים בתים , שבע אבנים בונות חמשת אלפים וארבעים בתים , מכאן ואילך צא וחשוב , מה שאין הפה יכול לדבר ואין האוזן יכולה לשמוע :
(א') .שתים עשרה פשוטות : ה' ו' ז' ח' ט' י' ל' נ' ס' ע' צ' ק' , יסודן שיחה הרהור הלוך , ראיה שמיעה מעשה , תשמיש ריח שינה , רוגז לעיטה שחוק :
(ב') .שתים עשרה פשוטות : ה' ו' ז' ח' ט' י' ל' נ' ס' ע' צ' ק' , יסודן שנים עשר גבולי אלכסון , גבול מזרחית רומית גבול מזרחית צפונית גבול מזרחית תחתית , גבול דרומית רומית גבול דרומית מזרחית גבול דרומית תחתית , גבול מערבית רומית גבול מערבית דרומית גבול מערבית תחתית , גבול צפונית רומית גבול צפונית מערבית גבול צפונית תחתית , ומתרחבין והולכין עד עדי עד והן הן גבולות העולם
(ג') שתים עשרה פשוטות : ה' ו' ז' ח' ט' י' ל' נ' ס' ע' צ' ק' , יסודן חקקן חצבן צרפן שקלן והמירן וצר בהם שנים עשר מזלות בעולם , שנים עשר חדשים בשנה , שנים עשר מנהיגים בנפש זכר ונקבה :
(ד') .שנים עשר מזלות בעולם , טלה שור תאומים סרטן אריה בתולה מאזנים עקרב קשת גדי דלי דגים :
(ה') .שנים עשר חדשים בשנה , ניסן אייר סיון תמוז אב אלול תשרי חשון כסלן טבת שבט אדר :
(ו' ) שנים עשר מנהיגים בנפש זכר ונקבה , שתי ידים שתי רגלים שתי כליות מרה דקין כבד קורקבן קבה טחול :
(ז') . המליך אות ה' בשיחה וקשר לו כתר וצרפן זה בזה וצר בהם טלה בעולם , וניסן בשנה , ורגל ימין בנפש זכר ונקבה : המליך אות ו' בהרהור וקשר לו כתר וצרפן זה בזה וצר בהם שור בעולם , ואייר בשנה , וכוליא ימנית בנפש זכר ונקבה : המליך אות ז' בהלוך וקשר לו כתר וצרפן זה בזה וצר בהם תאומים בעולם , וסיון בשנה , ורגל שמאל בנפש זכר ונקבה :
(ח') . המליך אות ח' בראיה וקשר לו כתר וצרפן זה בזה וצר בהם סרטן בעולם , ותמוז בשנה , ויד ימין בנפש זכר ונקבה : המליך אות ט' בשמיעה וקשר לו כתר וצרפן זה בזה וצר בהם אריה בעולם , ואב בשנה , וכוליא שמאלית בנפש זכר ונקבה : המליך אות י' במעשה וקשר לו כתר וצרפן זה בזה וצר בהם בתולה בעולם , ואלול בשנה , ויד שמאל בנפש זכר ונקבה :
(ט' ) .המליך אות ל' בתשמיש וקשר לו כתר וצרפן זה בזה וצר בהם מאזנים בעולם , תשרי בשנה , ומרה בנפש זכר ונקבה : המליך אות נ' בריח וקשר לו כתר וצרפן זה בזה וצר בהם עקרב בעולם , וחשון בשנה , ודקין בנפש זכר ונקבה : המליך אות ס' בשינה וקשר לו כתר וצרפן זה בזה וצר בהם קשת בעולם , וכסלו בשנה וקבה בנפש זכר ונקבה :
(י') המליך אות ע' ברוגז וקשר לו כתר וצרפן זה בזה וצר בהם גדי בעולם , וטבת בשנה וכבד בנפש זכר ונקבה : המליך אות צ' בלעיטה וקשר לו כתר וצרפן זה בזה וצר בהם דלי בעולם , ושבט בשנה , וקרקבן בנפש זכר ונקבה : המליך אות ק' בשחוק וקשר לו כתר וצרפן זה בזה וצר בהם דגים בעולם , ואדר בשנה , וטחול בנפש זכר ונקבה . עשאן כמין עריבה סידרן כמין חומה ערכן כמין מלחמה :
(א')אלו הם שלש אמות אמ"ש , ויצאו מהם שלשה אבות והם אויר מים אש , ומאבות תולדות , שלשה אבות ותולדותיהם ושבעה כוכבים וצבאותיהם ושנים עשר גבולי אלכסון . ראיה לדבר , עדים נאמנים בעולם שנה נפש ושנים עשר חק ושבעה ושלשה ופקדן בתלי וגלגלי ולב :
(ב') שלוש אמות אמ"ש , אויר מים אש , אש למעלה ומים למטה ואויר רוח חק מכריע בינתים , וסומן לדבר , האש נושא את המים , מ' דוממת ש' שורקת א' אויר רוח חק מכריע בינתים :
(ג') תלי בעולם כמלך על כסאו , גלגל בשנה כמלך במדינה , לב בנפש כמלך במלחמה :
(ד') .גם את זה לעומת זה עשה אלהים , טוב לעומת רע , רע לעומת טוב , טוב מטוב , רע מרע , הטוב מבחין את הרע והרע מבחין את הטוב , טובה שמורה לטובים ורעה שמורה לרעים :
(ה') שלשה , כל אחד לבדו עומד ,אחד מזכה ואחד מחייב ואחד מכריע בינתים . שבעה , שלשה מול שלשה ואחד חק מכריע בינתים . ושנים עשר עומדין במלחמה , שלשה אוהבים שלשה שונאים שלשה מחיים ושלשה ממיתים . שלשה אוהבים , הלב והאזנים . שלשה שונאים , הכבד והלשון . שלשה מחיים , שני נקבי האף הטחול . ושלשה ממיתים , שני הנקבים והפה . ואל מלך נאמן מושל בכולם ממעון קדשו עד עדי עד . אחד על גבי שלשה , שלשה על גבי שבעה , שבעה על גבי שנים עשר , וכולם אדוקים זה בזה :
(ו') . אלו הם עשרים ושתים אותיות שבהן חקק אהי"ה י"ה יהו"ה אלהים אלהים יהו"ה יהו"ה צבאות אלהים צבאות אל שדי יהו"ה אדנ"י , ועשה מהם שלשה ספרים , וברא מהם את כל עולמו , וצר בהם את כל היצור ואת כל העתיד לצור :
(ז.)כשבא אברהם אבינו ע"ה הביט וראה והבין וחקר וחקק וחצב ועלתה בידו הבריאה , שנאמר " ואת הנפש אשר עשו בחרן ", מיד נגלה עליו אדון הכל יתברך שמו לעד והושיבו בחיקו ונשקו על ראשו וקראו אברהם אוהבי , וכגרת ברית לו ולזרעו עד עולם שנאמר " והאמין בה' ויחשבה לו צדקה " .וכרת לו ברית בין עשר אצבעות ידין והוא ברית הלשון , ובין עשר אצבעות רגליו והוא ברית המילה . וקשר עשרים ושתים אותיות התורה בלשונו וגילה לו סודו , משכן במים , דלקן באש , רעשן ברוח , בערן בשבעה , נהגן בשנים עשר מזלות :
|
|
|